Leuke foto's, maar om even terug on-topic te gaan:

Op 3 november 2005 21:31:28 schreef Datron:
De zin: stook de soldeerbout maar al warm. Hoe komen jullie daaraan?
Dit lijkt me beter: stook de soldeerbout maar vast warm.

Dat loopt toch veel lekkerder?

Het irriteert mij inderdaad ook al sinds het in de titelbalk verschijnt. Stook de soldeerbout maar vast warm lijkt mij veel correcter nederlands! (En nog belangrijker: het klinkt tenminste niet zo raar in de oren)

Lieve moderators -> Site feedback

Ik heb de zin maar even aangepast naar "Stook de soldeerbout maar vast warm" :).

Op 4 november 2005 08:48:30 schreef Jeroen:
Ik heb de zin maar even aangepast naar "Stook de soldeerbout maar vast warm" :).

Dat vind ik nu eigenlijk helemaal niet goed klinken... "Stook de soldeerbout alvast warm" zou ik beter vinden. Maar ik zie ook niet in wat er fout was met de originele zin.

ik heb ook nog zo'n bout... De punt is wel gigantisch groot, meteen sluiting over een gehele databus als je dat op een moderne print gebriukt...

Op 4 november 2005 08:48:30 schreef Jeroen:
Lieve moderators -> Site feedback

Tot mijn schrik las ik net: Stook de soldeerbout maar alvast warm.

Deze zin loopt weer voor geen meter naar mijn idee.
Je zou er toch 'Stook de soldeerbout maar vast warm' van maken? :-)
Ik ben toch geen zeur hoop ik ;-)

Op 24 juni 2006 16:12:43 schreef Datron:

Ik ben toch geen zeur hoop ik ;-)

Welnee, je bent echter wel een beetje traag.

Amai Datronneke, ge zoudt er beter aan doen een terrasje of stamineeke op te zoeken met uw wederhelft, he? Met dit weer.......

Een (tamelijk zinloos) topic kicken uit 2005 met deze opmerkingen doet me denken dat ge echt niets beters te doen hebt.....

http://www.yamagata-art-museum.or.jp/ja/kikaku/img/2005_05/LOVE%20LOCK.jpg