MADdie
Kijk ook op de site waar ik MOD van ben :) www.schakelingenonline.nl Ik heb geen leven :( ik ben student www.horizoncollege.nl Help MIJ
Ik heb een Label Printer ooit van iemand gekregen.
Maar ik kan hem niet op mijn computer aansluiten, en echter ik zou ook niet weten wat ik er mee zou moeten.
Het is :
Printer CZ
CP 100-01
334 006
S1 - 334006
47 CB 295
Als iemand dit iets zegt en er mischien iets aan heb?
zeg het maar
Sweet Winter Smile
A long answer is not short!
Beetje afhankelijk van wat het exact is heb ik er mogelijk belangstelling voor.
Graag even je reactie 
MADdie
Kijk ook op de site waar ik MOD van ben :) www.schakelingenonline.nl Ik heb geen leven :( ik ben student www.horizoncollege.nl Help MIJ
Ik snap niet echt wat je bedoeld met "Beetje afhankelijk van wat het exact is." Maar alles wat op de doos staat heb ik in mijn eerste post opgeschreven.
Maar het is een "Printer CZ". Meestal worden label printers op een printer poort aangesloten of op de com poort. Maar deze heeft een aansluiting als een losse joystick port, je weet wel zo'n platte kabel die naar het moeder bord of de controller loopt. Dus 16 pins.
Meer info kan ik niet echt geven, tenzij je me er op wijst waar ik zou kunnen kijken.
Groete Stefan.
MADdie
In het begin dacht ik dat ik er een speciale interface kaart voor nodig had. Mischien is dit ook wel zo. Alle info e.d. is welkom.
sven
pointers don't kill programs, programmers kill programs
waarschijnlijk heb je een OEM-module.
Een printer om in te bouwen in een specifiek aparaat. denk niet dat je daar veel zal mee kunnen doen...
probeer anders eens een foto online te zetten