mIRC kanaal.

Dit topic is gesloten

Op 25 januari 2006 19:06:43 schreef Jonathan:
[...]

er was al altijd veel animo, maar het team was al altijd tegen, en dit is nog steeds zo

Waarom eigenlijk? (kan me voorstellen dat dit nogal gevraagd is, maar vind het niet)

Op 25 januari 2006 19:07:36 schreef Brokencore:
[...]
Neen, dan heeft CO er juist weer last van. En dat is nou net NIET de bedoeling.

Naar een mirror dan, waar een grote banner voor de chat staat, dan is het forum ook nog te gebruiken ;)

:)

[Bericht gewijzigd door Bertrix op 25 januari 2006 19:09:37 ]

GJ_

Moderator

Op 25 januari 2006 19:09:14 schreef Bertrix:

Waarom eigenlijk? (kan me voorstellen dat dit nogal gevraagd is, maar vind het niet)

Volgens mij is dat al eens eerder uitgelegd.

Op 25 januari 2006 19:10:42 schreef GJ_:
[...]
Volgens mij is dat al eens eerder uitgelegd.

Waarom dan?

GJ_

Moderator

http://www.circuitsonline.net/forum/view/24613
en daar staan nog veel meer linkjes.
Veel leesplezier ;-)

--edit------
en die linkjes werken dus niet

quote:
Op 18 augustus 2005 21:54:58 schreef Bertrix:
zeer jammer! Is het eigenlijk erg om voor simpele vragen een topic te openen?

Nee, er is altijd wel iemand die weer iets leert van het antwoord.

[Bericht gewijzigd door GJ_ op 25 januari 2006 19:58:53 ]

Wat houdt er jullie eigenlijk tegen om zo'n CO-chat-kring op de zetten. Daarvoor heb je toch CO niet nodig (of mss wel).
CO kan wel de aanzet zijn, daarvoor zullen de mod's wel een topic openlaten voor de organisatie ervan ,veronderstel ik??

Maar de grote vraag zal zijn 'Wie doet er mee'

Velen hebben daar ook geen behoefte aan denk ik ,anders was dat allang van de grond gekomen.

LDmicro user.

Op 25 januari 2006 20:04:02 schreef MGP:
CO kan wel de aanzet zijn, daarvoor zullen de mod's wel een topic openlaten voor de organisatie ervan ,veronderstel ik??

dat zou moeten besproken worden maar ik denk het niet, aangezien we dit niet steunen (zoals in het verleden al zoveel gezegd...)

"Theorie is alleen te rechtvaardigen als 'n vorm van praktijk. De praktijk staat niet terecht voor 't hooggerechtshof van de theorie" (Stephan Toulmin)

@Jonathan, gene paniek, dat chatdinges zal er niet zo vlug komen, denk ik.
Ze willen enkel die ouwe CO ers warm maken ;)
Zonder die *kuch* ervaring zal dat moeilijk gaan.

Wilde enkel eens 'hun 'reactie zien :)

[Bericht gewijzigd door MGP op 25 januari 2006 20:26:55 ]

LDmicro user.

Op 25 januari 2006 20:04:02 schreef MGP:
Wat houdt er jullie eigenlijk tegen om zo'n CO-chat-kring

Ineens een IRC server, beter dan een kanaal.

"Theorie is alleen te rechtvaardigen als 'n vorm van praktijk. De praktijk staat niet terecht voor 't hooggerechtshof van de theorie" (Stephan Toulmin)
KT88

Moderator

Op 25 januari 2006 21:05:06 schreef Bertrix:
Ik was nogwel de TS...

Never mind, Bertrix >:-)

Maar wat is nu het probleem om van de bestaande chat-mogelijkheden gebruik te maken?
Er is al aangegeven dat er minstens 2 IRC-kanalen zijn.

Het enige is dat ze niet officiëel van CO zijn.
So what? Men kent elkaar van CO, en men kan er de dingen bespreken die op het forum niet kunnen of mogen.
Ik heb er zelf wel eens een live reparatie helpen verrichten :-)

" Ratings are for transistors.....tubes have guidelines" - www.audioconsultancy.nl -

Op 25 januari 2006 21:05:06 schreef Bertrix:
Ik was nogwel de TS...

inderdaad, dus antwoorden als "zoek op het forum" wil ik van jou niet meer zien ;):p

Op 25 januari 2006 21:08:35 schreef Jonathan:
[...]

inderdaad, dus antwoorden als "zoek op het forum" wil ik van jou niet meer zien ;):p

Ja, ik snapte er niks van, even in mijn throughtput log gekeken, bleek dat ik in die search dit heb ingetikt: irv chat

Ik vind inprincipe geen slecht idee om zo een irc-chat te openen. Toen ik wat vragen had over Linux, ging ik ook op de irc-chat snel even vragen voor snelle antwoorden. Bij #Linux moet je zelfs een account hebben en bij #debian hoeft dat niet.

Als je geluk hebt is er wel iemand die je helpt en anders heb je pech. Kijk ik zal niet zo gauw chatten, maar als ik 'm toevallig aan heb en ik zie toevallig iemand die een probleem heeft, ben ik wel bereid die kerel even te helpen.

Aan de andere kant heb ik ook zoiets van, is het nou echt nodig? Als je graag via de chat iets wil vragen, kun je altijd iemand vragen om zijn msn, als diegene het geen punt vindt.

Maar zo te zien heeft de CO-team het laatste woord.
Ik heb in ieder geval geen last van, hoe het nu gaat, vind ik best. Tenminste, ik word goed geholpen hier.

"Een model dat niet werkt is erg. Veel erger echter is een model dat werkt, maar waarvan niemand weet waarom"

Op 25 januari 2006 21:08:29 schreef KT88:
[...]
Maar wat is nu het probleem om van de bestaande chat-mogelijkheden gebruik te maken?
Er is al aangegeven dat er minstens 2 IRC-kanalen zijn.

2 kanalen? Mis ik de helft van het feest?

Op 25 januari 2006 21:08:29 schreef KT88:
[...]
Ik heb er zelf wel eens een live reparatie helpen verrichten :-)

Jeps, en ik ben je daar nog steeds erg dankbaar voor. Me versterker speelt nog steeds goed :)

KT88

Moderator

Op 25 januari 2006 22:07:07 schreef Brokencore:

Ik dacht te hebben gelezen dat PC-nerd ook een CO chat kanaal had geopend? Was een topic over, tijdje terug.....

" Ratings are for transistors.....tubes have guidelines" - www.audioconsultancy.nl -
Henry S.

Moderator

Op 25 januari 2006 22:07:07 schreef Brokencore:
[...]

[...]
Jeps, en ik ben je daar nog steeds erg dankbaar voor. Me versterker speelt nog steeds goed :)

http://www.circuitsonline.net/forum/view/28998/

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

Op 25 januari 2006 19:05:52 schreef Bertrix:
[...]

Of we hijacken zoveel mogelijk DNS query's(malware die je dns server verzet) en laten circuitsonline verwijzen naar de chat.

nog een zo'n opmerking en je bent hier niet meer welkom.

IF you can't convince them, then confuse them!

Nu er 74 voor is
13 tegen en 2 don't mind

zou het er moeten komen !!!

klein is fijn

Moderator

Op 26 januari 2006 13:39:01 schreef Meert:

Wat let je om de derde te zijn? Verwacht alleen niet dat er ook 74 naar de chat komen. Een forum bezoek je een stuk makkelijker dan een chat.

Op 26 januari 2006 13:44:26 schreef klein is fijn:
[...]
Wat let je om de derde te zijn? Verwacht alleen niet dat er ook 74 naar de chat komen. Een forum bezoek je een stuk makkelijker dan een chat.

heeft ook meer voordelen (chat)

GJ_

Moderator

Op 26 januari 2006 13:39:01 schreef Meert:
Nu er 74 voor is
13 tegen en 2 don't mind

Waarom? Je denkt toch niet dat een forum een democratisch instituut is? De mod's zijn zogezegd eigenaar en die bepalen wat er wel en niet gebeurd. En dat doen ze best goed. Iedereen naar de zin maken zal niet lukken en is ook niet nodig. De mod's hebben gekozen voor een forum, een chat is iets anders, en daar hebben ze kennelijk geen zin in. Er wordt door hun ook al genoeg vrije tijd in gestoken.

GJ_

Moderator

Als er dan toch toevoegingen nodig zijn zou een RSS feed wel handig zijn.

Op 25 januari 2006 23:18:06 schreef Jeroen Boere:
[...]

nog een zo'n opmerking en je bent hier niet meer welkom.

Ja, dat was maar om te lachen he...

Dit topic is gesloten