site met alle formules

kent der iemand een site met ongeveer alle formules
met formules bedoel ik ohm,faraday, enz...

onze site -- -- -- |Siemens - LOGO! rocks| "HELP! het werkt!!!"

neen zo`n site`s niet ik bedoel overzichtelijkere site`s

onze site -- -- -- |Siemens - LOGO! rocks| "HELP! het werkt!!!"

ik ben op mijn site bezig met verzamelen van formules maar ik kan ze wel op mijn site zetten maar dan heb ik er zelf ook niks aan als ik ze niet ken.
Ben er mee bezig

Erik

Zeg me wat je nodig hebt en ik zal je vertellen hoe je zonder kunt

Op 18 februari 2006 17:34:14 schreef Lithium:
ik ben op mijn site bezig met verzamelen van formules maar ik kan ze wel op mijn site zetten maar dan heb ik er zelf ook niks aan als ik ze niet ken.
Ben er mee bezig

Erik

als je het niet wil moet het niet maar het zou wel tof zijn
moest je het doen

onze site -- -- -- |Siemens - LOGO! rocks| "HELP! het werkt!!!"

Op 18 februari 2006 17:32:19 schreef greenghost:
neen zo`n site`s niet ik bedoel overzichtelijkere site`s

Dit is gewoon een grote encyclopedie, en redelijk overzichtelijk. Als je geen moeite wil doen om te zoeken is natuurlijk een ander verhaal...

Op 18 februari 2006 17:51:45 schreef ocmer:
[...]
Dit is gewoon een grote encyclopedie, en redelijk overzichtelijk. Als je geen moeite wil doen om te zoeken is natuurlijk een ander verhaal...

neen ik wil wel moete doen maar het is eigenlijk omdat ik een site maak met een plaats waar een link staat naar een site met alle formule`s

onze site -- -- -- |Siemens - LOGO! rocks| "HELP! het werkt!!!"

Ow, sorry. Daar kan ik je niet mee helpen.

Waar doel je op.
Alle formulles :S
"The Answer to The Ultimate Question Of Life, the Universe and Everything. Is 42."

Je natuurkunde boek staat als het goed is ook een hoop in.

mov eax, 0x666

Op 18 februari 2006 17:58:16 schreef Captnoord:
Waar doel je op.
Alle formulles :S
"The Answer to The Ultimate Question Of Life, the Universe and Everything. Is 42."

Je natuurkunde boek staat als het goed is ook een hoop in.

de link wil ik eigenlijk maken voor als je dat boek vergeten bent en je hebt de dag daarachter test

onze site -- -- -- |Siemens - LOGO! rocks| "HELP! het werkt!!!"
Henry S.

Moderator

Op 18 februari 2006 17:58:16 schreef Captnoord:
Waar doel je op.
Alle formulles :S
"The Answer to The Ultimate Question Of Life, the Universe and Everything. Is 42."

Je natuurkunde boek staat als het goed is ook een hoop in.

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Hitchhiker's_Guide_to_the_Galaxy :P

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

Je bent NIKS met een formule site!

Een encyclopedie is nog het minste, je moet uitleg erbij hebben anders kan je het niet toepassen.

Koffie, het bier van de wiskundigen en natuurkundigen.

Op 19 februari 2006 02:39:30 schreef Evilest Aedolon:
Je bent NIKS met een formule site!

Een encyclopedie is nog het minste, je moet uitleg erbij hebben anders kan je het niet toepassen.

ja maar kan jij zo`n site???

onze site -- -- -- |Siemens - LOGO! rocks| "HELP! het werkt!!!"

ken je zo'n site?
Nou als ik het goed begrijp is het onthouden van formulles wel heel erg belangrijk aan het worden blijkbaar. Vroeger deed ik veel beredeneren. Je hebt alleen een aantal basis formules nodig. Soms is het nodig om een blik te werpen op de echte formule. Maar zeg nou zelf als je een formulle kent. Of kan in jou geval, dan snap je nog steeds de vraag niet.
Ik heb vroeger en tegenwoordig ook leraren die je dus daar op pakken. Je moet het begrijpen snappen en weten. Niet alleen weten want dan begrijp je het niet.
Met andere woorden, GA LEREN en werk opdrachten uit. Heb je namelijk veel meer aan.

mov eax, 0x666

Op 19 februari 2006 10:00:44 schreef Captnoord:
ken je zo'n site?
Nou als ik het goed begrijp is het onthouden van formulles wel heel erg belangrijk aan het worden blijkbaar. Vroeger deed ik veel beredeneren. Je hebt alleen een aantal basis formules nodig. Soms is het nodig om een blik te werpen op de echte formule. Maar zeg nou zelf als je een formulle kent. Of kan in jou geval, dan snap je nog steeds de vraag niet.
Ik heb vroeger en tegenwoordig ook leraren die je dus daar op pakken. Je moet het begrijpen snappen en weten. Niet alleen weten want dan begrijp je het niet.
Met andere woorden, GA LEREN en werk opdrachten uit. Heb je namelijk veel meer aan.

jullie snappen het niet ik maak een site voor mijn klas,
maar in sectie "links" zou ik graag een link naar een site hebben met +- alle formules

onze site -- -- -- |Siemens - LOGO! rocks| "HELP! het werkt!!!"

Alle formules... right

ben wel wat formules op mijn site aan het zetten, maar dan moet je ze nogsteeds wel kennen het is enkel een geheugensteuntje.

A PIC-based MP3 player: www.apic-bmp.nl.tt | Intresse in techniek? www.djoamersfoort.nl

Je wil alle formules? Er zijn formules die je nooit zal snappen waarschijnlijk. Neem de vergelijkingen van maxwell of de dirac vergelijking (relativistische schrodingervergelijking)

Ik ken er zo waarschijnlijk al een paar honderd, je hebt al die integraaltheorieen, fourierreeksen... standaardintegralen, goniometrie.

Ondoenbaar werkje dus

Koffie, het bier van de wiskundigen en natuurkundigen.

das dan jammer voor mijn klas en ik uiteraard
maar jah als het er niet is, is er geen andere mogelijkheid

onze site -- -- -- |Siemens - LOGO! rocks| "HELP! het werkt!!!"

Ik weet niet wat je moet hebben (alle formules ja).

Als je nou eerst eens begint met alle formules welke jij en je klas nodig hebben..

Ik heb niet het iedee dat dit er veel zullen zijn

BelleBlazer4Life
Henry S.

Moderator

Ik ken een hele grote: Google.

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.