Beetje late reactie sorry!
@Transmitter @Henry ja inderdaad nummertje 4 geod jo!
Echt hartstikke leuk!
@Transmitter (Foto)
Zo dat ziet er lekker uit!
Heb je die voor mij gemaakt?
Even voor @iedereen!!!
Beste mensen als we aan het luisteren zijn,
Laten we dan niet de 6400KHZ en de 6375KHZ vergeten?
Nu zie ik hier gelukkig dat het wel beluisterd word -
maar af en toe zit het in een verdomhoekje en dat moet zeker niet!!!
Beginners hebben meestal een standaard kristal!
en op 6375 zit mijn vriend!(af en toe!) Brigitte
Opletten he jullie!!! Ik kijk in jullie radio af en toe mee
Of je daar ook wel luistert (gek geworu!)
Wie mij morgen of overmorgen niet gehoord heeft krijgt straf!
Kan ook over over overmorgun zijn! (ik let er op!!! Pas tur op!!!)
Rob007.
Op 3 juni 2006 22:37:37 schreef MRF-Technoligy:
6310Khz Underground S9+10Db R5
6290Khz Radio Mazda S9+30Db R5
6400Khz Radio Ramona S9+10Db R5
6325Khz Radio Rome Echo S9=10DB R5
6325kHz is hier 'Takatakatakataka' Transmitter moet sterk zijn om daar door heen te komen.
Heb wat op 10m zitten luisteren, fransen, italianen, ex-russen.
Hans de Swan
HF-junk, verslaafd aan ether.
Heee Vincent! Jammer man! Van Waddenzee bedoel ik... dat je morgen er niet bent. Maarre... over 3 weken hebben we genoeg te lullen. Ik zie er naar uit om je weer eens te ontmoeten! 
Op de 6.300MHz. is hier nog steeds een zwak signaal te horen met om ong. 7 minuten voor 1 een aankondiging over een internet-adres. Signaal is niet makkelijk waar te nemen, maar het is zeker een piraat. Iets hoger krijg ik nota bene SSB-gasten te horen en dat gebeurd niet zo vaak op deze frequenties.
Ga nu echt naar bed en zie morgen wel of het Bert geweest was. Maak je om het signaal bij mij niet te druk, Bert. Ik woon namelijk iets te dichtbij om goed op KG te kunnen scoren. Stations met een afstand boven de 40 á 50km. scoren meestal beter... Het blijft tenslotte kortegolf met al zijn nukken. Wacht 'der piraten-doctor' maar eens af! Welterustûh! 
MRF-Technoligy
MRF Always ON The Airwaves The Antenna is 90% of Your Radio - http://members.home.nl/mrf-technoligy/
Op 4 juni 2006 20:58:51 schreef Henry S.:
Hier niks.
Jammer voor je. Het was ook niet sterk en er zit weer heel wat gebrobbel op de freq. nu.
Ok Transmitter (#4) De condities zijn ook slecht !!! later beter zullen we maar hopen.
[Bericht gewijzigd door MRF-Technoligy op ]
22h24
Ik hoor korte fragmenten muziek, vreemd soort QRM erover heen, soort ruis met onregelmatige QSB.
22h26 QRM neemt af, signaal nu R2/S0-1 maar waarneembaar.
@MRF golvend is het juiste woord!
22h29 Er komt een soort helicopter/vogeltje sound bij, maakt het niet beter.
(tjiepetjiepetjiepe ...)
22h36 Het is over, de ruis en de vogelheli overstemmen alles...
MRF pakt de grondgolf? (Heb nog steeds een NVIS antenne hier! Fullwave loop voor 40m op 2m hoogte)
@MRF fading misschien door combi grond + skywave? Er zijn short-skip condities op dit moment, voor de hogere banden tenminste,
[Bericht gewijzigd door Rd12tf op ]
MRF-Technoligy
MRF Always ON The Airwaves The Antenna is 90% of Your Radio - http://members.home.nl/mrf-technoligy/
en weg is hij weer
off air transmitter i send you a audio file
Nee geen grondgolf gewoon de skyWave gezien de fading en de afstand 80 km en sta met de zijkant 30 graden naar transmitter
[Bericht gewijzigd door MRF-Technoligy op ]
Op 4 juni 2006 22:59:07 schreef MRF-Technoligy:
oke plaat afstand voldoende anders meer in stroom voeding gaan. Ff rekenen aan de open lijn.
Balun is volgens mij prima, lengte openlijn aanpassen en dan brult deze muis met zijn kleine tuintje!
3630 is trouwens druk, pinksterkamp!
Op 4 juni 2006 23:30:40 schreef MRF-Technoligy:
Wat is er nu mooier dan lekker experimenteren en aldoende leert men is toch super.Moeten gauw weer eens een sced afspreken..
Daarom ben ik ook ham geworden, veel rommelen met alles wat vroegâh verboden was! (Hoewel?) Zeker super!
Zelfs op 2 zijn er bizarre condx, of op 80? (Who needs sunspots!)

Op 4 juni 2006 23:15:25 schreef Rd12tf:
[...]Transmitter deed QSY naar 6400 kHz.
Dat had ik dus niet meer gelezen, even voor het rechthoekige kastje gezeten.
Op 4 juni 2006 23:40:49 schreef Rd12tf:
[...]
Daarom ben ik ook ham geworden, veel rommelen met alles wat vroegâh verboden was! (Hoewel?) Zeker super!
Zelfs op 2 zijn er bizarre condx, of op 80? (Who needs sunspots!)
je vergeet de muziek 
Maar je hebt helemaal gelijk! Nu is het juist de kunst om wat DX te doen!
Over 5-6 jaar kan iedereen het.
Niet schrikken hoor, dit is pagina 31, morgen beginnen we met een schone.