Als je een post ge-edit hebt en je edit m daarna voor de tweede keer, zijn de wijzigingen van de eerste edit verdwenen...
Volgen jullie me nog? :P

Ik heb dat niet, gebruik je elke keer http://www.circuitsonline.net/images/f_edit.gif
om de edit te openen ?

Ja ik volg je alleen ik denk dat je het zelf niet helemaal volgt :D.

Ik heb het nu net hier ff getest maar het gaat perfect.
Ik denk zelf dat jij zit te klooien met je "back" knop in je browser. Dus dat je bij de 2e edit, de originele van eerst gaat editten ipv de 1e geeedite versie.

Op 1 februari 2003 11:06:27 schreef Bastiaan:
Ja ik volg je alleen ik denk dat je het zelf niet helemaal volgt :D.

Ik heb het nu net hier ff getest maar het gaat perfect.
Ik denk zelf dat jij zit te klooien met je "back" knop in je browser. Dus dat je bij de 2e edit, de originele van eerst gaat editten ipv de 1e geeedite versie.

k moes je berichie 5 x doorleze om te snappe :D

Op 1 februari 2003 11:30:20 schreef MiTcHeLL:
[...]
k moes je berichie 5 x doorleze om te snappe :D

Hoe lang denk je dat ik erover gedaan heb om het te typen? :D haha

Waar jullie nog wel eens aandacht aan moet besteden Bastiaan, is het feit dat een door 'n moderator gewijzigd bericht daarna door de steller niet meer te wijzigen is.

Op 1 februari 2003 14:27:51 schreef Carel M.:
is het feit dat een door 'n moderator gewijzigd bericht daarna door de steller niet meer te wijzigen is.

Denk je dat dat een bug is of bewust is gedaan?

Op 1 februari 2003 23:25:07 schreef Bastiaan:

[...]

Denk je dat dat een bug is of bewust is gedaan?

nou carel 50/50 % kans dat je goed gokt :D

Uit topic: Site down

Op 2 januari 2003 20:06:47 schreef Carel M.:
Leuk is dat Bastiaan, ik kan mijn vorige bericht niet meer editten omdat jij dat al gedaan hebt!

....

Op 2 januari 2003 20:44:13 schreef Bastiaan:

[...]

Ow, sorry was niet de bedoeling. En ik wist niet dat jullie het dan niet meer konden editten.

Het was even zoeken. Zeg het maar Bastiaan!

Carel.

Op 2 februari 2003 00:48:19 schreef Carel M.:
Het was even zoeken. Zeg het maar Bastiaan!

Op dat moment wist ik het niet. Intussen heb ik info gewonnen bij de maker van deze zaken, onze grote Jeroen Vreuls!.

Het is geen bug maar is express gedaan omdat wij MOD's namelijk soms mensen even moeten bijsturen in het geval ze niet volgens de regels iets hebben gepost. Als wij dan een bericht editten en die persoon vervolgens net zo leuk weer het bericht in zijn originele staat weer terugedit dan is het eind ver te zoeken.

Op 2 februari 2003 12:35:27 schreef Bastiaan:
Het is geen bug maar is express gedaan omdat wij MOD's namelijk soms mensen even moeten bijsturen in het geval ze niet volgens de regels iets hebben gepost. Als wij dan een bericht editten en die persoon vervolgens net zo leuk weer het bericht in zijn originele staat weer terugedit dan is het eind ver te zoeken.

Misschien instelbaar? (Opnieuw editbaar: Ja/Nee). Is misschien wat veel werk, maar ik kan het allicht voorstellen :D