Bastiaan
Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
Beste CO-bezoekers,
Ik heb als mod vaak het probleem dat ik niet op de site kom vanwege een of andere verbindingsfout of iets dergelijks. Heel vaak krijg ik de site niet te pakken en wil de site niet laden. Vandaag had ik het ook al weer een aantal keer. Ik kreeg soms tussendoor weer een melding: "kan geen verbinding met de database maken". Allemaal erg vervelend, zeker met mijn functie hier op de site.
De andere MOD's schijnen er weinig last van te hebben en daarom richt ik mij tot jullie als bezoekers.
Wie heeft deze problemen ook wel vaker, zoja hoevaak en in welk deel van het land zit je want misschien ligt het aan gebieden van providers enz.
k.p.meinesz
Een schizofreen is nooit alleen!
Gebied groningen(@home) 15min geleden server niet gevonden
1min geleden kan geen verbinding maken met database
site laad nu beetje sloom
andere sites geen probleem
[Bericht gewijzigd door k.p.meinesz op ]
Prutsertje
bloep....
Ik heb het toevallig vandaag ook even meegemaakt rond 19:00 uur, andere sites lopen wel goed, dus lijkt me toch hosting provider....
Ik gebruik @home thuis en op het werk, ADSL van Planet op m'n kantoor en ik zit in Meerssen en Maastricht. Dit probleem deed zich om 19:00uur voor met @home in Maastricht. Even geduld (20 min.) doet vaak wonderen bij mij. Grtn.
De afgelopen twee uur was het weer prijs Bastiaan. Ik kreeg die foutmelding nu niet, maar berichten posten of lezen ging ontzettend traag. Ik woon in Breda.
Heb je mijn laatste bericht hier nog gelezen?
Carel.
/edit, je hoeft bij de topic ubb-code alleen het nummer neer te zetten, niet de hele link
[Bericht gewijzigd door Bastiaan op ]
en weer terug
kreeg wel een paar mooie meldingen
Fatale database fout.
Kan geen verbinding met de database maken.
Warning: mysql_query(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in
/usr/local/psa/home/vhosts/circuitsonline.net/httpdocs/artikelen/index.php on line 17
Hmmm. De database ging op z'n bek van deze query.
Iets fout in die mooie query van je.
Database ligt plat.
Your query blew up!
Marcel
AVR C tutorial http://expand.xs4all.nl/avr
Leuk is dat Bastiaan, ik kan mijn vorige bericht niet meer editten omdat jij dat al gedaan hebt!
Dus dan maar een nieuw bericht:
Meteen na het vorige bericht ging de boel plat. Geen contact meer tot nu.
Helmond:
Kwartier geleden een 404 niet gevonden dus.
Verder is dat de enige fout die ik heb hier
Groeten
Antoine
Zaandam +/- 20.00 uur: Foute query, geen contact met database etc. etc.
Dit is bij mij de eerste keer dat dit gebeurt sinds de site op .net staat ipv .f2s.
Jeroen Boere
IF you can't convince them, then confuse them!
Bastiaan
Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
Op 2 januari 2003 20:06:47 schreef Carel M.:
Leuk is dat Bastiaan, ik kan mijn vorige bericht niet meer editten omdat jij dat al gedaan hebt!Dus dan maar een nieuw bericht:
Meteen na het vorige bericht ging de boel plat. Geen contact meer tot nu.
Ow, sorry was niet de bedoeling. En ik wist niet dat jullie het dan niet meer konden editten.
Bastiaan
Bastiaan
Sweet Winter Smile
A long answer is not short!
Recent had ik ineens een melding verboden toegang!
Met zo'n Sweet Winter Smile lijkt me dat vreemd, maar accoord... ...you never know 
Verder geen problemen als ik de site bezoek, laadsnelheid is ook goed.
SWS
Koen Van Vlaenderen
De vergeetachtigheid bewijst grotere diensten aan het hart dan het geheugen aan het verstand.
hier ook site even down geweest en een paar keer database niet kunnen vinden enzo. algoed was dit maar eventjes 
Erik
In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.
ik weet niet waar jullie al die fouten vandaan halen maar ik heb de afgelopen maanden hooguit 1 keer een foutje gehad verder nooit!!!
Bastiaan
Op 2 januari 2003 22:57:27 schreef Erik:
ik weet niet waar jullie al die fouten vandaan halen maar ik heb de afgelopen maanden hooguit 1 keer een foutje gehad verder nooit!!!
Je komt gewoon niet vaak genoeg op de site, lol 
Erik
In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.
Op 2 januari 2003 23:02:36 schreef Bastiaan:
[...]
Je komt gewoon niet vaak genoeg op de site, lol
eh
dit staat in mijn profiel
Aantal geposte berichten 1628
so what did u say ?
Pixie
Weer terug bij de leukste hobby in het universum
Erik
Op 3 januari 2003 00:19:47 schreef Pixie:
ik kom hier bijna elke dag als ik kan en heb vandaag voor het eerst zo'n foutmelding gehad.
weer eentje
ziejewel bas dat het niet aan mij ligt