allereerst, een top site dit
maar nou heb ik de gewoonte om van onder naar boven te lezen zodat ik de nieuwste posts altijd goed (de meest recente posts) kan lezen
als ik een tijdje niet op de site ben geweest betekend dit dus dat ik meerdere pagina's ver moet kijken (ik kijk bij het totaal overzicht)
nou begin ik bijvoorbeeld op pagina 3 halvewege, en weer zo omhoog naar de bovenkant van pagina 3. om vervolgens op pagina 2 te komen moet ik weer naar onder scrollen om dit aan te klikken,
ben ik de enige die hier last van heeft??
zo ja, dan heb ik pech,
zo nee, is het dan niet misschien een ideetje (als de mods en sitemaken er tijd voor heeft
) om ook bovenaan een regel te maken met getallen van de pagina's
groeten Thijs
morc
Ik heb wat problemen met wanneer een d of t te gebruiken, ddt gebruik ik niet!
klein is fijn
Moderator
Op 13 juli 2006 14:26:04 schreef Tieske0411:
ben ik de enige die hier last van heeft??
Waarschijnlijk wel, want ik heb gewoon boven en onder aan de pagina een balkje met 1 | 2| volgende >> staan:
morc
elektron_
beetje gek
Op 13 juli 2006 15:17:27 schreef klein is fijn:
[...]Waarschijnlijk wel, [/url]]
Toch niet, want ik dacht dat reeds ook, waarom staan er bovenaan geen cijfers.
ik heb dat ook in http://www.circuitsonline.net/forum/active
bovenaan niks, knap lastig.
[Bericht gewijzigd door elektron_ op ]
klein is fijn
Moderator
Op 13 juli 2006 15:20:49 schreef morc:
Ts bedoeld in het scherm laatste discussies, daar staan de paginanummers alleen onderaan.
Excuus, ik werd even in verwarring gebracht door het gebruik van 'posts' ipv 'topics'..
Een goede oplossing is natuurlijk het vaker bezoeken van CO. 
Gewoon een goede browser gebruiken en op pagina 1 beginnen, dan door klikken naar pagina 2, 3, 4 etc, elke pagina even voorbij laten komen.
Laatste pagina lezen, in elk topic de back toets/muisknop gebruiken en als je met de pagina klaar bent ga je met de back toets/knop naar de vorige pagina, etc etc. Lang leve de muis met extra knoppen.
Op 13 juli 2006 14:37:29 schreef morc:
De toetsen Home en END zijn daar perfect voor, dus geen problemen mee.
das wel een goeie, thx
morc