Op 22 september 2006 15:36:20 schreef Hugo Welther:... Staat jouw spijkerradio daar ook? Er staat er een die exact overeenkomt met de foto's op jouw site.
Nee, niet mijn exemplaar Hugo. Ik denk dat de spijkerradio die in het museum staat van Klaas PA0KLS afkomstig is. Hij is de ontwerper en auteur ervan. Het artikel heeft in Electron gestaan en ik heb hem in tweevoud nagebouwd. Overigens beschik ik ook over een uitgebreide bouwbeschrijving die ik van Klaas ontving toen iemand hier op CO ermee aan de slag wilde. Ik heb Klaas toen toestemming gevraagd om een kopie te mogen maken van zijn verhaal in Electron en hij stuurde me een aangepaste versie van het verhaal t.b.v. een onderwijsproject met deze 80m ontvanger.
Capt501
http://pascal.nedlinux.nl Niet tegenspreken, Ik heb altijd gelijk !
Haha, afgelopen woensdag naar een lezing van KLS geweest.
Ik ging eigenlijk enkel omdat ik een goede cabaretier wel weet te waarderen,
Maar ik heb echt e.e.a. geleerd.
Klaas weet iets ingewikkelds als Fourier analize Bert en Ernie niveau uit te leggen, zodat ook de RTL4 kijkers het konden volgen.
jovak
meten is weten, weten is meten, maar hoe kan je weten wat je allemaal moet meten en weten.
Op 23 september 2006 00:08:40 schreef Capt501:
Haha, afgelopen woensdag naar een lezing van KLS geweest.
Ik ging eigenlijk enkel omdat ik een goede cabaretier wel weet te waarderen,
Maar ik heb echt e.e.a. geleerd.
Klaas weet iets ingewikkelds als Fourier analize Bert en Ernie niveau uit te leggen, zodat ook de RTL4 kijkers het konden volgen.
Op die manier heb ik klaas het spijkerradio project aan docenten techniek voor het middelbaar onderwijs zien uitleggen.
Ik was daar met een werkgroep van de VERON die de spijkerradio promote als techniek project voor het onderwijs en ze hadden klaas gevraagd het verhaal te houden.
Ik heb super genoten toen.