Op 23 augustus 2006 08:44:36 schreef Paul Welther:
Onno,
Die piggy back werkt normaal het beste met een LMM.
Met een Map sensor blijf je dus met dat maximale signaal zitten, je kan dus wel minder maar niet meer inspuiten.En inderdaad hoor je de auto te laten herkeuren, maar of de gemiddelde garage het door heeft dat er een 2liter inhangt.....?(tijdens APK)
BTW had je al gekeken wat voor type MPU het is?
Herkeuren staat inmiddels op de planning. Heb een heel naar verhaal meegekregen waarbij de verz. erachter was gekomen dat een motor meer vermogen had. Iets met vriend overleden en geen uitkering.....
Ik ga nu eerst APK laten doen met een arm mengsel dan komt deze er makkelijk doorheen 4gas. Voor APK maakt dit niks uit !!
Verder heb ik dadelijk alleen maar originele Subaru delen en de originele uitlaat. Dus dat herkeuren lijkt me niet echt een probleem. Eerst maar eens goed laten lopen.
Ik heb de sticker nog niet van de chip gehaald, ik gebruik de auto bijna dagelijks (ik rij op de lambda)
@Paul Welther,
U zegt dat je een MAP sensor wel minder kan laten inspuiten,, Ik heb namelijk ook 280cc injectoren liggen welke normaal veels te groot zijn voor een 1.6 ECU !!!
--> van een rijke situatie terug tunen met de Apexi S-AFC II zou dan ook een oplossing zijn toch ??
foto van de chip moet ik nog maken, ben aan het verhuizen momenteel !