sites gip

Ik zoek sites voor mijn eindwerk. Elektronische schakelingen maar het liefst nederlandse want met die engelse sites kan je die componenten moeilijk vinden. Ik zoek een redelijk groot schema voor mijn eindwerk en het is moeilijk om een groot schema te vinden. Ik heb al op een paar sites gekeken maar daar zijn de schema's te klein.
Als iemand mij kan helpen laat mij dan iets weten. vriendelijke groeten ***

Al bij "schakelingen" gekeken?
En anders bij bijv www.elektuur.nl

Is het niet de bedoeling dat je zelf wat maakt bij een eindwerk?

hoe groot moet het ongeveer zijn?
en wat moet je bouwen of maakt dat niet uit?

Wat versta je onder "groot" ? Zoiets niet leuk ? ;)

die schema's mogen zeker niet groter zijn maar ik zou graag iets doen met temperatuuregeling.

Shiptronic

Overleden

engelse componenten zijn gelijk aan nederlandse componenten >:)

eindwerk en moeite met engels, electronica en moeite met engels waar moet dat heen? wat voor opleiding is dat?

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.

Ik heb al onderwerpen op elektuur gezien maar die schema's kan je niet downloaden maar zoek ik iets met temperatuurregeling

kun je wel downloaden, moet je enkel voor betalen, tja..

* pcnerd krijgt trouwens abbo op de elektuur :D.

Take a parachute, and jump!

Tip: Neem enkele kleinere schema's en koppel deze aan elkaar.Dan maak je iets dat je zelf ontworpen hebt.

Als men kan zien dat je iets zelf hebt bedacht leverd dat punten op!!

Als je een bestaand schema nabouwt vindt ik dat maar na aap werk en je hebt er uiteindelijk niet dezelfde voldoening van.

Ik heb vorig jaar men eindwerk (GIP) gemaakt dus ik weet waarover ik spreek. (zie verkeerslicht AC op deze site)

En weer ... iets bijgeleerd
Henry S.

Moderator

Op 8 september 2006 22:14:50 schreef pcnerd:
kun je wel downloaden, moet je enkel voor betalen, tja..

Tja, dat kost een SMSje wat we liever gebruiken voor domme ringtones van TV...

* pcnerd krijgt trouwens abbo op de elektuur :D.

Krijgen? Beter!

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.
free_electron

Silicon Member

maak een stirling engine. dat is met temperatuur

Professioneel ElectronenTemmer - siliconvalleygarage.com - De voltooid verleden tijd van 'halfgeleider' is 'zand' ... US 8,032,693 / US 7,714,746 / US 7,355,303 / US 7,098,557 / US 6,762,632 / EP 1804159 - Real programmers write Hex into ROM
free_electron

Silicon Member

Op 8 september 2006 20:47:53 schreef alexis:
Ik zoek sites voor mijn eindwerk. Elektronische schakelingen maar het liefst nederlandse want met die engelse sites kan je die componenten moeilijk vinden. Ik zoek een redelijk groot schema voor mijn eindwerk en het is moeilijk om een groot schema te vinden. Ik heb al op een paar sites gekeken maar daar zijn de schema's te klein.
Als iemand mij kan helpen laat mij dan iets weten. vriendelijke groeten ***

je zoekt een groot schema .. hmm ik kan je wel het schema van een 48 lijnen ADSL kaart bezorgen .. zo een 4000 componenten ..
of anders het transistorschema van een of andere cpu ( een 80188 bijvoorbeeld emt ene half miljoen transistoren )

Professioneel ElectronenTemmer - siliconvalleygarage.com - De voltooid verleden tijd van 'halfgeleider' is 'zand' ... US 8,032,693 / US 7,714,746 / US 7,355,303 / US 7,098,557 / US 6,762,632 / EP 1804159 - Real programmers write Hex into ROM

Op 9 september 2006 15:24:01 schreef free_electron:
[...]

of anders het transistorschema van een of andere cpu ( een 80188 bijvoorbeeld emt ene half miljoen transistoren )

Whoei, dat wordt een leuk printje >=]

Op 8 september 2006 23:23:15 schreef MR.James:
Tip: Neem enkele kleinere schema's en koppel deze aan elkaar.Dan maak je iets dat je zelf ontworpen hebt.

Als men kan zien dat je iets zelf hebt bedacht leverd dat punten op!!

Als je een bestaand schema nabouwt vindt ik dat maar na aap werk en je hebt er uiteindelijk niet dezelfde voldoening van.

Ik heb vorig jaar men eindwerk (GIP) gemaakt dus ik weet waarover ik spreek. (zie verkeerslicht AC op deze site)

Ik vind het verkeerslicht AC niet op deze site