Ik ben al wel een jaar lid maarja ik heb ook niks aan IR leds wel aan blauwe!! (hint) :P

10% korting op de knipper led's;)
meer kan ik echt niet doen.

Op 21 maart 2003 10:29:49 schreef fantasy2:
Alles is incl. BTW

Draag je die BTW wel netjes af dan?? anders is het belastings fraude :p:p:p

Maar die prijzen zien er netjes uit, wat zijn je levertijden ongeveer?

Ik stuur het op als ik je geld heb ontvangen

Op 21 maart 2003 14:57:38 schreef sytse:

[...]

Draag je die BTW wel netjes af dan?? anders is het belastings fraude :p:p:p

Maar die prijzen zien er netjes uit, wat zijn je levertijden ongeveer?

ziet er goed uit Komen er ook RGB ledjes op te staan :9~:9:D

Nee, nu nog even niet. Misschien later. Eerst deze spullen verkopen.

Op 21 maart 2003 15:52:36 schreef GeRwIn:
ziet er goed uit Komen er ook RGB ledjes op te staan :9~:9:D

hoe kun je zien wanneer IK ben geregistreerd??

edit: zorry, heb het wel gevonden, die 10 % korting is wel interesant :) ik ben al langer dan ene jaar lid, dus ik krijg de korting :)

heb je ook knipper led rood?

[Bericht gewijzigd door Roel op ]

Er moet een vakje bij voor de CO nickname, anders moet een CO'er je telkens apart emailen voor die korting op enkele onderdelen.

En misschien is het een goed idee om een bankrekening te openen. Het overboeken van een bank naar een girorekening kost namelijk vaak veel tijd en zo kom je je bankklanten tegemoet.

[Bericht gewijzigd door Bastiaan op ]

Al voor dat ik heb ontdekt dat in geen jaar lid ben, vond ik het al een beetje een vreemde voorwaarde. Waarom krijg je korting als je een jaar lid bent?
Ik kan me nog voorstellen dat je lid moet zijn voor dat je deze kortingsactie bekend hebt gemaakt om te voorkomen dat mensen alleen maar van co lid worden om zo deze korting te krijgen.
Jij meent al langer lid te zijn aleen dan onder een andere naam. Misschien zijn er wel meer mensen die dit ook hebben gedaan?
Ik vind het een beetje jammer, maar ach, ik wacht eerst eens even op de LEDs die ik bij jou met de inkoopactie heb besteld.

(hey sws organiseer jij een inkoopactie bij fantasy2 met korting voor de mensen die hier al een tijd rondhangen maar alleen nog niet aan dat jaar voldoen? ;))
:p

*Gaat kijken hoelang hij hier al ronddwaalt*

Edit: Sinds 7 maart 2002, meer dan een jaar dus :P

[Bericht gewijzigd door Tristan op ]

Gefeliciteerd Tristan! Ik moet nog een paar maandjes :(

Op 21 maart 2003 17:37:13 schreef Tommyboy:
Gefeliciteerd Tristan! Ik moet nog een paar maandjes :(

Dan koop je ze toch via Tristan of een ander.
Ikzelf koop niet zo gauw wat bij fantasy2, ik heb er een vreemd gevoel over.

Ik had ze al eerder besteld helaas :(, ik had gisteren betaald en vandaag is dit topic geopend.

Op 21 maart 2003 17:39:27 schreef Bastiaan:

[...]

Waarom?

Oke,

Als je al minimaal een maand lid bent dan gelt het voor je.

Op 21 maart 2003 18:06:57 schreef fantasy2:
Oke,

Hoe zit het dan met mij? Ik heb al betaald. Kan je die korting uitkeren in extra LEDjes? :)

Op 21 maart 2003 18:06:57 schreef fantasy2:
Oke,

Je veranderd wel vaak van gedachten, en ik zou maar oppassen met die BTW .... als je de BTW aanrekend en niet legaal een winkel hebt dan kun je wel eens hard tegen de lamp ( of led :p ) lopen.

Op 21 maart 2003 18:06:16 schreef fantasy2:
[...]
Waarom?

Zoals ik zei: een gevoel, dus kan het moeilijk uitleggen. Ik heb niks tegen jouw ofzo, maar in mijn eigen gevoel is er gewoon iets. En wat anderen doen moeten hun natuurlijk weten.

Ja dat is waar. Ik kreeg in een berichtje over dat jaar lid zijn... en daar had ie wel gelijk in. Dus daarom heb ik het veranderd.
Wil best openkaart spelen.

Op 21 maart 2003 17:39:27 schreef Bastiaan:

Idem hier fantasy2, sorry, maar als Tommyboy wat wil hebben, geen probleem, ik sta nog bij 'm in 't krijt :D

Hmmz ik volg dit niet helemaal...

Op 22 maart 2003 17:59:40 schreef Tristan:

[...]

Idem hier fantasy2, sorry, maar als Tommyboy wat wil hebben, geen probleem, ik sta nog bij 'm in 't krijt :D

Op 22 maart 2003 18:04:19 schreef fantasy2:
Hmmz ik volg dit niet helemaal...

Ik bedoel dat ik er hetzelfde tegenover sta als Bastiaan, maar dat ik voor Tommyboy een uitzondering maak.