Apart gedeelte interessante discussies?

Beste moderators,

is het een idee om op het forum een gedeelte te maken waarin de meest interessante discussies nog een keer vermeld staan? Dus discussies waar iedereen iets aan heeft en die ook een zeker niveau bezitten? Ik kijk regelmatig op het forum, maar door het grote aantal mensen dat voor de eerste keer een LCD, picprogrammer of ledje wil gebruiken verdwijnen de echte interessante topics een beetje naar de achtergrond. Ik vind dat er voor alle vragen ruimte moet zijn, schoolvragen, vragen over voorschakelweerstandjes voor ledjes etc etc, maar het lijkt mij leuk om bepaalde interessante projecten extra in de picture te zeggen.

Oja, nog iets, als je een nieuw topic wil starten dan moet je eerst helemaal naar beneden scrollen, kan die link ook niet bovenaan staan?

je kan gelijk hebben, maar dan ook weer niet, want waar leg je dan de grens tss interessant of niet

bij sommige onderdelen is er al een sticky met de nodige pdfjes in

en er is daarvoor ook een zoekmachine die de forum database doorzoekt

Henry S.

Moderator

Hmmm, dan moeten we gaan classificeren, sterretjes zetten en zo. :)
Leuk idee, maar of het praktisch haalbaar is?

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

Je zou iets kunnen doen met 'bookmarks'. Sowieso zou ik 't wel een prettige toevoeging vinden als je ook makkelijker de topics kunt volgen waar je zelf in hebt gereageerd. Dat zoiets onder 't forum-menu komt te staan, ofzo.

Henry S.

Moderator

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.