ik ben op zoek naar iemand die mij zou kunnen uitleggen hoe je nu je ontwerpen die ik maak in rhino v 3,0 kunt uitvrezen? ik wil graag een cnc milling machine bouwen maar me eerst verdiepen in de software?
ik zit met hetzelfde idee in gedachten. Ik denk niet dat de software het probleem is. kijk zeker ook eens op www.usbcnc.comen hou ons de hoogte van je bouwvorderingen
bedankt voor je reactie!
de usb aansluitingen zijn interesant he!
maar goed wat is er mis met paralel?
en kun je zware stappe motoren ermee besturen? ik ben echt een leek op dit gebied. ik ben 2 jaar geleden bij complot op bezoek geweest deze kerel is echt een god op het gebied van cnc. door zijn interesses ben ik geenthousiasmeerd. en na jaren wil ik er zelf ook een, logisch als je zo'n ding hebt zien werken. zelf ben ik kunstenaar en zoek nieuwe mogelijkheden om me te uiten.
op mijn website kun je bij others mijn nieuwste vinding zien "stiro giro" het is een foamsnij machine die ik later cnc gestuurd wil hebben.
mijn website is www.stijgerart.nl ( wel geduld hebben)
ik zoek nog wel naar een antwoord op mijn vraag hoe kan ik mijn rhino files converten naar g code. of werkt het niet zo?
Op 31 december 2006 18:46:15 schreef stijgerart:
bedankt voor je reactie!
Niks mis met parallel alleen zal op de volgende generatie(s) computers parallel verdwijnen.
en kun je zware stappe motoren ermee besturen?
Dan zal er driverelectronica aan te pas moeten komen. Kijk eens op www.damencnc.nl, daar zijn o.a. kant-en-klare sets te koop.
ik zoek nog wel naar een antwoord op mijn vraag hoe kan ik mijn rhino files converten naar g code. of werkt het niet zo?