picsels
Volgend project: 7-seg gaming displays; dan dec-1982 labvoeding afmaken, dan funcgen met ad9833 afmaken, dan...
henk, ik ben trots op U;)
p.s. heeft U het via uw audioaansluiting van uw laptop aangesloten?
[Bericht gewijzigd door Mitchell S op ]
Op 10 januari 2007 12:51:52 schreef Mitchell S:
henk, ik ben trots op U;)p.s. heeft U het via uw audioaansluiting van uw laptop aangesloten?
Neeeej, dat kabeltje loopt er gewoon onderdoor, al lijkt het wel zo...
(maareuhmmmm, Hoezo trots??);)
Jeroen Boere
IF you can't convince them, then confuse them!
mensen, on topic AUB!
om je project te showen maak je gebruik van Show your projects OF een ander topic... maar niet dit.
danku!
(ps. onzin posts worden gedelete)
het was niet om mijn project te showen, maar enkel het laten zien van m'n eerste breadboardje.
Sorry Jeroen;)
Jeroen Boere
IF you can't convince them, then confuse them!
Op 16 januari 2007 08:25:51 schreef High met Henk:
korte vraag, maar wat heeft deze actie nu opgeleverd voor CO?
dit maken we niet openbaar omdat het niemand iets aangaat 
hmm, waar ik eigenlijk op doelde maar misshcien niet helemaal uit de verf komt:
Is het de moeite waard om vaker dit soort acties te houden en is dit ook de bedoeling? Soms kan ik ook goedkoper spul bekomen, maar moet er dan meerdere afnemen..... Dus wellicht kunnen we er iets mee....
Het is maar net zo: we mogen erg blij zijn dat CO zoiets organiseerd, en daarbij vind ik het terecht dat er ''iemand'' wat aan verdiend.....Ik bedoel: als jij iets koopt dat je maar 1x gebruikt, en weer verkoopt, dan wil je toch beetje winst. (of niet;))
En daar komt nog bij dat CO ook geld kost, Server hardware, enige software, en de rekening voor de .net licentie komt daar ook nog bij.
Daar wil ik mijn bijdrage wel aan doen, of dat nu een vrijwillige donatie is, of via een ''CO Actie'' waar je er zelf ook nog wat profijt bij hebt.
Die Breadboards kostte hier €18,- Bij de C***ad ong €39,- en bij Farnell ook zoiets.
hmm dat had ik ook al gepost. Maar ik wilde weten of dit soort acties dus de moeite loont qua kosten opbrengsten voor CO.
En eigenlijk meteen een wedervraag: Mogen members ook dergelijke acties doen? (uiteraard na met de beheerder van de site te overleggen)
Dat het een geslaagde actie voor iedereen is lijkt me duidelijk, maar als jeroen hier een hoop gezeur mee heeft gehad om het geld te krijgen en zowat een week full time bezig is met iedereen achter zijn broek aanzitten... Dan moet je je afvragen of het wel de moeite loont...
Ja, IDD, ik had de vraag ook een beetje verkeerd begrepen.....
Het is maar de vraag of het aantrekkelijk genoeg is ja...
Joeri de Man
LED there be light
Op 17 januari 2007 08:47:43 schreef High met Henk:
hmm dat had ik ook al gepost. Maar ik wilde weten of dit soort acties dus de moeite loont qua kosten opbrengsten voor CO.En eigenlijk meteen een wedervraag: Mogen members ook dergelijke acties doen?
Ik heb hiervoor de pennenactie gedaan, balpennen verkocht om CO te sponsoren, was samen met hugo gedaan maar die was in mijn ogem zeer geslaagd. (Afgezien dat de pennen iets minder goed bleken te zijn dan tijdens mijn testen.)
Op 17 januari 2007 09:46:57 schreef joerideman:
[...]Afgezien dat de pennen iets minder goed bleken te zijn dan tijdens mijn testen.
hehehe, wat was er mis mee?
Waren ze niet Weller proof?
of kon je er niet mee desolderen?
Was de inkt te licht om positieven mee te maken voor printen?
kon je ze niet gebruiken als wrik-gereedschap om printen weer uit hun doosje te halen na de zoveelste ontwerpfout?
:+:+
Joeri de Man
LED there be light
pas op voor een ban!!!
apparaten die projectielen af kunnen vuren wordne hier niet gëappriciëerd
:+:+
Op 17 januari 2007 14:31:20 schreef joerideman:
Dat allemaal, plus dat er zo af en toe 1 besloot volledig uit elkaar te schieten.
M'n CO-pen heeft daar geen last van.
Joeri de Man
LED there be light
Op 17 januari 2007 15:52:48 schreef Henry S.:
[...]
M'n CO-pen heeft daar geen last van.
Die van mij ook niet allemaal, een enkeling overkomt het. Die gene die ik getest heb heb ik zeker 50 keer mee op een tafel getikt
bleef gewoon heel.