blaupunkt buizen radio/versterker probleempje..

ik heb hier een blaupunkt buizenversterker staan van een kennis van me..
nu heeft dat ding 1 klein groot probleem... de trafo is niet meer goed en begint aan de prim kant te roken..
ik weet helaas niet welke spanningen eruit komen omdat de spoel ondertussen helemaal uitgefikt is..
wel speelde de radio in eerste instantie nog gewoon toen de zekering ineens klapte..
ik weet ook geen type van de radio alleen dat het van blaupunkt is...

de trafo zal ik even beschrijven:
heeft meerdere ingansspanningen (110-127-220-240 (stond op 240)) heeft meerdere uitgangs delen, waaronder 2 maal naar schakelaar en 1 signaal terug van schakelaar (sw blk) dan 2 draden waar BR bij staat en 1 gaat naar 1 draad van het lichtnet en de andere gaat naar de radio/versterker
dan nog 4 andere uitgangen.. en 2 ervan gaan naar gelijkrichter en elco toe, hier kan ik ook niks mee aangezien de waardes van deze 2 450v en 350v zijn en die spanning denk ik niet die versterker in gaat :S

type nr van de voeding is pt6120/01.z en 2213-1 ook van blaupunkt

verder kan ik nergens iets van spanningen ofzo terug vinden... dus als iemand meer van deze soort radio's weet alle hulp is welkom!!
ps de 2 uitgangsbuizen (denk ik tenminste dat ze zijn...) zijn de ecl86 verder zitten er nog een berg buizen in waarvan de opdruk niet meer te lezen is omdat deze in poeder (!!!!) veranderd is...

Buizen opdruk verandert in de loop van de tijd inderdaad tot stof. Duurt wel een paar jaar, maar toch.
Je kan dan meestal nog wel lezen wat er opstaat onder een bepaalde hoek/lichtval.

Trafo wordt lastig, als je dezelfde weer wilt hebben. Je kan het hier proberen: http://f16.parsimony.net/forum28305/
Dit is het forum voor 'antieke radio's, e.d.'.
Mensen daar zijn zeer behulpzaam, en meestal voor een redelijke hobbyprijs.

Als het niet de zelfde trafo hoeft te zijn of je krijgt de originele niet te pakken, zou je er een NTR5 trafo in kunnen zetten. Deze zijn nog nieuw te koop bij Radio Service Twente in Den Haag.
Primair 230V, secundair 250V 250mA en 2x 6,3V 3A gloeispanning. Reken wel op minimaal een €50,- voor die trafo.