Zijn er ook veel mensen met zo'n zoekbalk van google?

Zo ja, zou het niet leuk zijn om massaal te stemmen op CO en vervolgens te kijken wat er met de PageRank gebeurd?

ja, ik heb ook de google-balk, maar heb die pagerank uit staan

lama maar hoe moet je stemmen

[Bericht gewijzigd door Gerwin op ]

Je klikt op je google icoon op je werkbalk en dan werkbalkopties. Hij brengt je dan naar een site waar je de stemknoppen en PageRank aan moet zetten. Dan kun je stemmen door op de smilies te klikken. Deze natuurlijk :) en waag het eens om deze aan te klikken :(!

Op 25 mei 2003 22:20:57 schreef Lampie:
Je klikt op je google icoon op je werkbalk en dan werkbalkopties. Hij brengt je dan naar een site waar je de stemknoppen en PageRank aan moet zetten. Dan kun je stemmen door op de smilies te klikken. Deze natuurlijk :) en waag het eens om deze aan te klikken :(!

google icoon op je werkbalk ?¿?¿?¿ waar the fuck hebbie et over is dat te downloaden ofzow ?

Dat was ooit eens te downloaden op de homepage van google. Is best wel makkelijk :).

Op 26 mei 2003 16:08:00 schreef Lampie:
Dat was ooit eens te downloaden op de homepage van google. Is best wel makkelijk :).

ken niemand me dat ff sture ?

Het is nog te downloaden op http://toolbar.google.com.
Sorry de reactie stond bij mij nog niet in beeld.

[Bericht gewijzigd door Lampie op ]

zo 10 keer op CO gestemd:p

[Bericht gewijzigd door Gerwin op ]

Voor ik eens kijk of me dat bevalt, kan het er ook weer uit zonder format c:?

Jazeker, als er iets is waar ik een hekel aan heb is dat je iets ongewensts niet van je computer kunt krijgen. Bij deze toolbar kun je hem verwijderen door het in de toolbar zelf aan te klikken.

Vanavond ben ik een hele poos aan het klieren geweest met een programma genaamd ms-connect :(. Wat ik ook deed om het weg te krijgen, elke keer als ik de computer opnieuw opstarte kreeg ik het weer.

Meestal maakt het programma een regel aan in het register.
Effe zoeken op een keyword, bv connect en je vindt dan wel iets.

Gewoon opzoeken in je C-drive. Dan gewoon de bestanden die er bij horen in de prullenmand flikkeren. Prullenmand leegmaken, en dan even Norton utilities er overheen gooien. Werkt perfect (Nee, ik ken niemand die bij norton werkt).

Ik heb ook eens zo'n toolbar gehad die ik niet wegkreeg. Nergens te vinden op de C-schijf. Heb dan Spybot geïnstalleerd en weg was ie.

Het programma wat ik wou verwijderen zat rechtsonderin bij de klok maar er stond geen naam in het menu. Na een hoop zoeken en gedoe kwam ik bij ms-connect. Hierna heb ik alles verwijdert uit het register en van de schijf en toch kreeg het programma voor elkaar om weer te verschijnen. Maar de aanhouder wint en heb het weggekregen.

Dat het programma er was vond ik niet zo erg maar het veranderde mijn startpagina telkens wat normaal CO is. En dat vond ik minder. Dat verd'piep'eprogramma ook :(!

I know the feeling. 'kheb opeens ook iets van superbar (volgens mij weer troep van kazaa, ben daarom op kazaa lite over gestapt maar dat ff btw) gelukkig is hij nu weg:)

ontopic:
wat gebeurt er dan als je op een website stemt? komt er dan en linkje naar CO te staan of zo?

als je wil dat iets niet opstart tijden het opstaren tijden je pc ga dan naar : Start, Uitvoren, En typ in msconfig, ga naar het tabblad opstarten dan kan je uitvinken wat je niet wil

als je hier problemen mee hebt download aub ad-aware... (http://www.lavasoftusa.com/)echt waar het BESTE programma voor zulk soort rommel.

Op 27 mei 2003 09:40:26 schreef Erik:
als je hier problemen mee hebt download aub ad-aware... (http://www.lavasoftusa.com/)echt waar het BESTE programma voor zulk soort rommel.

ja ik gebruik die sinds 2 weken ook. gelijk vond hj 18 van die progammatjes bij mij en hij heeft ze gelijk weggegooit. fantastich programma, maar... let's get back on topic please:)