Ik ben ook meer even met me camera naar beneden gelopen om een foto van me knutselkamer te schieten.
Hier is de foto:
Humzzz, krijg dat klikkende foto gedoe niet werkend
Dit topic is gesloten
Golden Member
Ik ben ook meer even met me camera naar beneden gelopen om een foto van me knutselkamer te schieten.
Hier is de foto:
Humzzz, krijg dat klikkende foto gedoe niet werkend
aka musti
Bij mij is de soldeertafel de plaat van de wasmachine
@ diamon dat is een mooi desoldeerstation , dat wil ik ook nog eens als vervanging van mijn weller vp801 ec .
maar ach , ik kreeg er een arsenaal aan reservedelen bij
30 filters , 30 punten ,en 3 ontstoppers ,2 glasbuis , dus voorlopig......
Op 29 mei 2009 19:22:35 schreef Soldeerboutje:
Bij mij is de soldeertafel de plaat van de wasmachine
que? En de 0402 SMD weerstandjes blijven netjes liggen als je de 1200 rpm centrifuge doet? Goed geveerd dat ding.
Golden Member
Op 29 mei 2009 20:40:04 schreef testman:
@ diamon dat is een mooi desoldeerstation , dat wil ik ook nog eens als vervanging van mijn weller vp801 ec .
maar ach , ik kreeg er een arsenaal aan reservedelen bij
30 filters , 30 punten ,en 3 ontstoppers ,2 glasbuis , dus voorlopig......
Ik maakte al jaren gebruik van de .
Uit een faillissementverkoop heb ik het station tegen een leuk prijsje van een paar honderd euro kunnen kopen (heb eigenlijk geen idee wat zo'n ding zou kosten).
Station was aardig compleet, soldeer bout en desoldeerbout zat er bij met nog wat handig spul.
ik dacht rond de 1000 euro , onlangs stond er 1 op mp
voor 100 euro , maar met 1 heteluchtbout erbij .
testman
Golden Member
Hier van deze kant ook eens een paar fotos van mijn electronica stek!!!
En deze is echt niet opgeruimt ik werk over het algemeen altijd netjes.
een werkblad met teveel aan zooi dan krijg je gauw ongelukken of ergernissen .
http://www.uploadarchief.net/files/download/puls%20generator%20005.jpg
Mijn opslag van onderdelen
http://www.uploadarchief.net/files/download/puls%20generator%20006.jpg
andere view van andere zijde
http://www.uploadarchief.net/files/download/puls%20generator%20007.jpg
grt daan
Hoe kom je aan die vierkante bakjes die op het onderste plankje staan? Die blauwe die erboven staan zijn trouwens ook wel mooi. Ben al een tijdje op zoek naar nette gewone vierkante bakjes voor onderdelen.
*kick*
even wat foto's van mij opgeruimde werkplek. ook heb ik het ontwikkelspul op mijn bureau vastgemaakt, zodat ik er altijd bij kan:)
hier zie je dus de ICD2, een USB hubje, een breadboard, en natuurlijk mijn developmentboard.
voor het breadboard wil ik nog een vaste voeding maken, die ik denk ik ga aftappen van het developmentboard.
Panorama van mijn werkplek:
Wel gewoon met paint aan elkaar geplakt.
Groot:
Op 5 juni 2009 23:22:23 schreef electro_freakz:
ook heb ik het ontwikkelspul op mijn bureau vastgemaakt
Geschroefd, gespijkerd en geplakt? Dus je kunt dat nooit eens midden op je bureau zetten? Of juist van je bureau af?
Golden Member
Ik maak inderdaad ook wel eens een aantal dingen/printen/etc samen vast op los plaatje. Je hebt dan alles in één keer bij de hand maar je kunt het wat makkelijk opbergen of aan de kant leggen ..
Ja, dat kan ik me nog wel indenken, maar op de bureaublad fixeren lijkt MIJ niet handig. Volgende week wil je er even een TV op zetten voor reparatie en kun je alle ruimte ineens goed gebruiken.
die ruimte heb ik nooit in gebruik, en als ik het niet vastmaakte, had ik alleen maar last van alle kabels. nu zit alles mooi vast, en kan ik makkelijker werken.
ik heb het met hotglue vastgemaakt, zodat het eventueel nog los te maken is.
Ziet er knus uit!
leuk plekje heb je daar. je zult daar wel geen verwarming nodig hebben he?:)
Hmm, nuttig, die monitor op de onderste foto, gezellig richting de muur aan het stralen
Leuk hokje, had er toch wel een luxere bureaustoel ingezet
Cableguy
Op 6 juni 2009 20:12:02 schreef RoelA:
Hmm, nuttig, die monitor op de onderste foto, gezellig richting de muur aan het stralen
Ik heb die monitor zo neergezet om hem heel te houden (ik gebruik hem alleen op een oude win98 pc voor SSTV)Verleden jaar stripte ik een draad af maar mijn hand schoot uit en knalde zo met de tang in de hand tegen het scherm aan, gevolg een rare buts in het scherm. Gelukkig doet ie het nog wel
Ik haat bureaustoelen, die dingen rollen altijd weg als je gaat staan om wat te pakken
Op 6 juni 2009 16:12:03 schreef Jochem:
Ziet er knus uit!
Thanks
Op 6 juni 2009 16:18:59 schreef electro_freakz:
leuk plekje heb je daar. je zult daar wel geen verwarming nodig hebben he?:)
Er hangt wel een radiator in want s'winters is het er nogal fris. Maar soms hoeft ie inderdaad niet eens vol open te staan
Ik haat bureaustoelen, die dingen rollen altijd weg als je gaat staan om wat te pakken
't Is altijd wat. Beschik je over een beperkte ruimte, dan weet je met je spullen geen blijf. Heb je wèl ruimte, dat weigert die duivelse bureaustoel alle medewerking.
Moderator
Golden Member
Mods kunnen ook wel eens wat vergeten ..
Dit topic is gesloten