Lieve moderator

Dit topic is gesloten

GJ_,

Over jouw reactie op mijn reply op de post:
http://www.circuitsonline.net/forum/view/4850/2

Je schrijft:

Welkom op CO. Beetje late reactie. Let bij het posten op de grote rode waarschuwing. Flaterik is al meer dan drie jaar niet meer aktief op CO dus die zal niet zo gek veel meer aan je post hebben.
Je bent de tweede al die dit topic een schop geeft.

Als je de moeite had genomen om te lezen voordat je ging zeiken dan had je dit gelezen:

Ook ik was op zoek naar een manier om zelf eenvoudig schrikdraad in elkaar te knutselen en kwam met de zoektermen "schrikdraad maken" via Google als eerste op deze pagina uit. Dus de volgende reactie is niet zozeer meer om flaterik te helpen, die zal er ondertussen wel uit zijn (of compleet van zijn vissen af) maar om anderen die hierop uitkomen te helpen.

Dus of flaterik nou wel of niet actief is is irrelevant. Wilde er mogelijkerwijs iemand mee helpen. Dat die post daarbij omhoog geschopt is bijzaak. Trouwens een gebruikelijke bijzaak. Zo gaat dat op forums weet je! Zo wordt een forum een interactief archief en hebben vaak ook andere dan de topic starter iets aan een topic. Waarom zou je anders topics van augustus 2001 nog online beschikbaar houden zoals in dit forum?

Heb die melding trouwens wel gezien hoor

Het laatste bericht van deze discussie is meer dan 90 dagen oud. Reageer alleen wanneer je iets nuttigs aan de discussie kunt toevoegen.

maar vond dat mijn reactie toch iets toevoegde. Maar ja smaken verschillen... expertises van moderators ook...

Later

PS. Ben je in het dagelijkse leven soms een ambtenaar of heb je een andere uber-regel-geile functie? :+

Een atx voeding is geen labvoeding, en je kunt er geen auto mee starten ook
klein is fijn

Moderator

Op 8 september 2007 18:03:00 schreef Bartezz:
PS. Ben je in het dagelijkse leven soms een ambtenaar of heb je een andere uber-regel-geile functie? :+

Nog een paar van die opmerkingen en je kan het helemaal bekijken.

Verdere onenigheid regel je maar via de mail, gezien je zinskeuze op het forum niet echt denderend is.

GJ_

Moderator

Ik probeer het forum in mijn spaarzame tijd leesbaar te houden voor iedereen. Als ik jou er op wijs dat dit al de tweede keer is dat het topic gekickt is en er daarom dus maar een slotje op doe is dit niet rottig bedoeld en al helemaal geen zeiken.

Hoe het op forums gaat hoef je mij niet te vertellen, dat weet ik ook prima. Hoe het hier gaat bepalen de mods en in ieder geval jij niet.

Ik begrijp dat je iets tegen ambtenaren hebt maar zou het op prijs stellen als je dat niet op die manier ventileerde. Op dit forum zijn genoeg users te vinden in dienst van de overheid en die ga jij niet gelijk bij je tweede post beledigen.

Zoals KIF al opmerkte: schelden doe je verder maar via de mail, voor discussie lijk je me nog even niet uit het juiste hout gesneden.

Dit topic is gesloten