Vraagje voor stereo versterker met bass/treble regeling

Ik ben van plan om een 18W versterker te bouwen met een bass/treble regeling en Vu-meter.
Dit is voor men pc.
Ik wil stereo dus ik moet de 18W verstrerker die op deze site staat dubbel maken 1 voor linker boks en 1 voor rechter boks. Maar nu die bass/treble regeling die op de site staat is die al voor stereo of niet, wat ik hier mee doen?

Interessante vraag inderdaad. Volgens mij wordt in stereo alles dubbel gedaan: microfoons, versterkers, CD's, VU meters, toonregelingen, luidsprekers enz. Waarom dacht je dat tapedecks 2 tapes tegelijk kunnen afspelen? Stereo!!
ehmmm (:))

ciao 4 now.....

Als je hem toch voor je PC gebruikt, laat die toonregeling dan weg, kun je ook met software regelen.

No pain no gain

Op 4 juli 2003 20:29:06 schreef Dennis Stekelenburg:
Als je hem toch voor je PC gebruikt, laat die toonregeling dan weg, kun je ook met software regelen.

Mag er nog iets leuks aan de hobby zijn? Als je anders moet wachten voor een site te openen kan je te minste nog met iets prutsen (aan de knopjes draaien).

Het begong met een weerstandje, nu ben ik eraan verslaafd

Of een snellere lijn kopen ??

Just face it: sometimes nobody envies you. There has to be a bottom and that bottom is probaly you. // http://www.amazon.com/o/registry/VWZ93N4Y6XQT

sja, soms ligt het ook aan andere dingen dan de lijn hoor... ik zit hier op adsl 8mbit, best lekker rap... als je maar van een rappe server downloadt. Sommige sites zijn echter nog steeds zo traag als poep.
Dusss....

(je kan natuurlijk ook een mengpaneel kopen/maken als je van knoppies houdt... ik heb hier een achttien kanaals, en nee die is niet te koop want ik ben zelf ook knoppofiel ;-) )

broem, broem, broem....

Op 4 juli 2003 23:39:33 schreef Aedolon:
Of een snellere lijn kopen ??

Die heb ik 10Mbits, maar zoals setsunakaede al zei licht het ook nog aan andere dingen. Sommige sites zijn zo traag als de pest.

Het begong met een weerstandje, nu ben ik eraan verslaafd