Zowel Remy als Rew hebben de mazzel dat het weekend voor de deur staat.

Mail mij a.u.b. met spoed.

edit: @ Remy; Artikelen met levertijd zijn niet de bedoeling voor deze IA.
Dus; iets uitzoeken wat direct leverbaar is.

[Bericht gewijzigd door ~Galaxy op (38%)]

Jammer dat het niet leverbaar is. Had er niet eens op gelet eigenlijk. Dan laat ik het over overgaan, helaas.

iki zie dat je

5 x LP3982IMM-1.8CT-ND (0,77 eur)
3 x CTX512-ND (14,318180 MHz HC-49 SMD (1,02 eur))

niet meer mee besteld hebt ;(

heb dat geld al wel naar je over gemaakt! krijg ik dat nu terug ;)

Zie je niet dat de bestelling de deur al uit is?

Probeer het eens bij een andere webshop.

heb dat geld al wel naar je over gemaakt! krijg ik dat nu terug

Iedereen die teveel heeft betaald krijgt geld terug.:-)
Iedereen die te weinig heeft betaald krijgt een naheffing. :-)

Leuker kunen we het niet maken...

Ik denk dat ik de juiste C-tjes gevonden heb. De "low-impedance" condensatoren zijn bij Digikey 12.5 mm. Te groot. :-( Galaxy, kan je nog... Te laat. Jammer dan. :-)

Galaxy, enig idee over een ETA?

Bestelling is weg. wijzigingen niet meer mogelijk.

WTF is een ETA ???

No problem. Dat was de afspraak, en had ik al begrepen hoor.
ETA = Estimated Time of Arrival.

Op 26 november 2007 20:59:27 schreef ~Galaxy:
Bestelling is weg. wijzigingen niet meer mogelijk.

WTF is een ETA ???

je hebt geen tomtom zeker ;)

WTF ken je wel en ETA niet ? :P
Vloeken is ook het eerste engels dat we leren, nietwaar ;).

Waarom zijn er componenten bij Jeroen en mij rood gemaakt in de lijst? Zijn die zo bijzonder? :P

Damn, ik slaap al een uur. Gauw m'n bed op zoeken, morgen weer betaald hobbien! ;)

[Bericht gewijzigd door Eagle666 op (18%)]

Waarom zijn er componenten bij Jeroen en mij rood gemaakt in de lijst? Zijn die zo bijzonder?

Ik zie geen rood gemaakte componenten. Alleen zwart.

De enige rode component is de 16F628 die ik zojuist op 15V aansloot, maar die is inmiddels ook weer zwart. Zwarter dan ie oorspronkelijk was..:-(

Over de ETA; ik heb inderdaad geen tomtom, maar het ledje is weer gaan branden doordat ik vroeger veel met de schuit buitengaats heb gezeten.

Meer info over de ETA: heb je het ooit zo zout gegeten..

Theo,
I am working on processing your order, I will need the full names of
everyone using these parts. I can not finish processing this order until I
receive these names.
Thank you,
Jessi

Jessi Dessellier
International Sales Rep.
Digi-Key Corp.
Phone# 218-681-7979 ext 1724
Fax# 218-681-3380

Zo goed en zo kwaad als het kan alle namen gegeven.
(daarvoor moest ik soms in de bankafschriften graven..)

Hi Theo,
Thank you for this information but I do need full names of those you gave initials for.
Thank you again,
Jessi

Nog even en dan willen ze nog geboortedata en sofi-nummers.

Ik heb verzocht om alle customer references te blanken, en de hele order op mijn naam te zetten.
Zoek ik alles zelf wel uit..:-(

Volgende keer roepen dat het jou codenamen voor je projectjes zijn... Stelletje bemoeials.

[Bericht gewijzigd door rew op (13%)]

Thank you for your order! Digi-Key has processed and shipped salesorder
#20930425, invoice #24448280, to you. Your CUSTOMER NUMBER is 4298537.

Your total cost is 260.04 in Euro currency, including .00 postage.
We have billed this to your MasterCard credit card.

----- Shipment from Digi-Key on 27-NOV-2007 -----
Ship Method: UPS WW Express Tracking #: 1Z5674320425506742
Track Package
http://wwwapps.ups.com/tracking/tracking.cgi?tracknum=1Z56743204255067…

Please note: Your tracking information may not be available from the
carrier until the following business day.

For additional order information or to request an invoice copy, click below.
http://sales.digikey.com/scripts/sales.dll?action=osship;so=20930425;c…

We appreciate your business! For your ordering convenience, please use CUSTOMER #4298537
on all future orders. Please contact us if you need further assistance.

Digi-Key Corporation
http://nl.digikey.com
mailto: Customer.Service2@DigiKey.com
FREEPHONE 0800-020-3710

(If you have received this message in error, please disregard
or call Digi-Key with questions)

Op 27 november 2007 19:27:58 schreef ~Galaxy:
[...]Ik zie geen rood gemaakte componenten. Alleen zwart.

122-1443-ND en XC281-ND zijn rood, regels 24, 25, 38 en 39. Raar dat je dat niet opvalt. Gewoon je eigen link http://home.casema.nl/galaxy/digi-key.htm

[Bericht gewijzigd door Eagle666 op (11%)]

Ha! in mijn browser zien ze er echt gewoon zwart uit, net als de rest..... Maar in de html source staat bij die regel een "color=FF0000" (rood)!

#FF0000 is rood, FF0000 is fout :)

Die rode dingen (als je ze zou zien) zijn dubbele artikelen, heb je twee keer hetzelfde besteld. Kan wel maar de voorraad-check kan dan fout gaan omdat het afzonderlijk gaat en niet bij elkaar op geteld, dus bij zoiets wel opletten of er in totaal genoeg op voorraad zijn.

Eindgebruikers/doeleinde zijn ze inderdaad heel precies mee, die gegevens zijn niet voor digikey zelf maar voor de douane. Voorkomt wel weer dat de douane moeilijk doet en je verzending vertraging oploopt.

@rew (en de rest die het niet ziet :P): Neem een goede browser ;).
@madwizard: Gaat het nou dan niet mis omdat ~Galaxy het niet op onze namen kreeg (was te veel werk) en maar alles op zijn naam heeft gezet? Ik hoop dan wel dat ze het in de bestelling allemaal opsturen.

Nee. Mijn browser houdt zich aan de specs: Datgene wat niet klopt mag je niet "iets willekeurigs" mee gaan doen. De spec zegt dat "#ff0000" of "red" de kleur fel rood is, en ff0000 staat niet in het lijstje met voorgedefinieerde kleuren (zoals "red" en "blue"). Het begint immers met een gewone letter, en kan dus niet zomaar als hex kleurenindicatie geinterpreteerd worden.

Wie zegt dat het woord "facade" "bijna wit" moet zijn en niet de naam van een rare kleur groen is?

(ondanks de smileys kan ik het niet laten serieus te reageren... Sorry... )

LIVE A LITTLE! :P

[offtopic mode]
Eigenlijk onzin, de browser doet niet iets willekeurigs maar neemt de juiste kleur behorende bij #FF000. Dat in de specs staat dat hex met # moet beginnen is leuk maar bij de color tag volledig overbodig. Je hebt volgens de specs immers maar 3 mogelijke vormen van invoer bij de color tag. Het is dus totaal overbodig om een # te moeten toepassen om hex te kunnen opgeven. Met een beetje programmeren kan elke browser het verschil (tussen hex, rgb, kleurnaam) zo "zien".

Ook enorm kort door de bocht dat je browser zich aan de specs houdt :P. Gegarandeerd dat het ergens in die enorm lange specs wel de fout in gaat. Dat geldt voor elke browser wel. Er zijn zelfs browsers die bij de color tag de "" niet eens accepteerd :P.

En nou het leukste deel: kijk eerst eens de hele specs door voordat je een conclusie trekt want wat zijn de regels bij html code binnen de code tag? Immers het staat tussen de code tags. Raar gebruik van die tag bij deze toepassing maar het zal wel.
[/offtopic mode]

De spulletjes zijn binnen.:-)

Ik moest 15,77 omzetbelasting aan de UPS-bezorger betalen.
Vraag me niet hoe ze aan dat bedrag komen, ik zou het niet weten. Ziet eruit als een charge van UPS zelf.
However, dit wordt evenredig over alle deelnemers verdeeld.

Digi-key was zo vriendelijk om de customer reference niet op de factuur te vermelden, maar het staat wel netjes op elke verpakking.:-) Uitzoeken was dus simpel.

Naar het zich laat aanzien, kan elke bestelling in een bubbeltjesenveloppe verzonden worden.
Dat scheelt dus weer portokosten voor pakketpost.

Morgen (1-12-2007) ga ik enveloppen regelen, en alles naar de deelnemers posten.
Morgenavond, uiterlijk overmorgen heb ik voor elke individuele deelnemer de cijfertjes op een rij.

Niet te geloven hoe klein die smd-trimpots zijn.
Echt 2x2 mm. komen in elk ontwerp met LCD weer voor.
Dus gaat veel PCB-ruimte besparen..:-)

Bijna alles is de deur uit, richting rechtmatige eigenaar.:-)
Degene die zijn pakje wat later krijgt is hierover ingelicht.
(heeft te maken met brievenbusgrootte en vuurwerk).

De verrekening is eveneens gereed, en vindt je op :

http://home.casema.nl/galaxy/IA-digi-key.htm

Niemand hoeft bij te betalen.
Alle terugstortingen zijn reeds per direct verricht.

Iedereen wordt bedankt voor het vertrouwen, en ik wens ieder veel plezier als de spulletjes zo vlak voor sinterklaas op de mat neerploffen.

Klopt. Geld is al weer terug op mijn rekening. nu m'n pakketje nog afwachten. Maandag m'n moederbordje maar weer eens repareren.