Worden oude berichten verwijderd?

De eerste keer dat ik dat tegenkom.
Ik was op zoek naar "isolatiemeter" en in een oud topic stond een link naar een ander CO topic en ik kreeg deze melding toen ik erop klikte.
http://www.uploadarchief.net/files/download/bericht.gif

Niet dat het zo belangrijk is maar ik vond het toch raar.

Edit: misschien niet onbelangrijk, ben erin gesukkeld via google, niet via de zoekopdracht op CO zelf

[Bericht gewijzigd door MGP op dinsdag 11 december 2007 14:44:34 (15%)

LDmicro user.

Ja dat heb ik ook soms, dan zegt een mod dat je 'hier' eens moet kijken (als ik oude topics bekijk).

Misschien vonden de mods dat CO gebruikers er rare ideeën van zouden krijgen?

Een koude oorlog is een oorlog waar GEEN vuurwapens worden gebruikt, alleen kernwapens.

Ik weet niet hoe het beleid vroeger was, maar volgens mij is het nu zo dat er in principe niet zomaar berichten worden verwijderd, tenzij het iets is wat bijvoorbeeld geheel uit de hand is gelopen (flame war ofzo) en waar verder weinig nuttige info meer te vinden was (dus hoop moeite van editten van berichten bespaard kan worden). Zelfs dubbeltopics worden volgens mij alleen gelocked en niet verwijderd.

Misschien een mod per ongeluk een verkeerd knopje gedrukt? Als je denkt dat er nuttige info in de link kan staan kun je eens een mod vragen (hier, en anders mailen) of dat bericht weer zichtbaar kan worden gemaakt.

[Bericht gewijzigd door Jochem op dinsdag 11 december 2007 14:47:22 (21%)

If you want to succeed, double your failure rate.

Gelock'de topic's zonder nuttige en/of unieke inhoud kunnen verwijderd worden, om onnodige vervuiling van de db tegen te gaan. Want dat is irritant bij het zoeken.
Trolls en andere vervuiling worden uiteraard zsm helemaal verwijderd.

Ik weet niet waar je op zocht of welk topic het betrof ? [edit] ik vind op isolatiemeter maar 1 Co topic, en dat is open, nooit gesloten geweest en staat in een openbare sectie.

In dit toppic verwijst Jonathan naar een ander toppic en die link gaf die melding.

LDmicro user.
Sine

Moderator

Dat is inderdaad de trashcan in gegaan,

Ook op topics waar naar maanden geen reactie op komt worden opgeruimt, en dat topic is verder helemaal leeg.

Dat is een half dubbeltopic van Jack2, waar niemand op gereageerd heeft. Het is geruimd, zoals wel meer gebeurd met topic's die alleen een vraag bevatten en geen antwoord of nuttige informatie.

Ok, thx

Een pluim voor CO, je stond als eerste op google! Daarvoor moet je al veel punten gesprokkeld hebben!
Ik denk dat google alles opslaat wat ze te pakken kunnen krijgen..daar komen later nog grote problemen van, maar 'tis wel gemakkelijk. :)

LDmicro user.

Komt veel vaker voor bij Google. Ook met andere bekende verkoop sites, en standaard als je bepaalde zoektermen invuld.

En als we dan toch on topic willen blijven.... Slotje? :P

Componenten zijn gevuld met rook... Is het er uit dan werkt het niet meer.

Hee ik lees hoe de UBB-codes op CO zijn en als ik op die voorbeeldlinks klik staat er:
'Je hebt niet de rechten om deze discussie te bekijken.'
'Je hebt niet de rechten om deze sectie te bekijken.'
KLIK

Edit:

Voorbeeld:
[topiclink=281]
Werkt het een beetje?

Nee

[Bericht gewijzigd door Vuurkat op dinsdag 11 december 2007 19:52:34 (14%)

Een koude oorlog is een oorlog waar GEEN vuurwapens worden gebruikt, alleen kernwapens.

Op 11 december 2007 14:51:11 schreef Aart:
Gelock'de topic's zonder nuttige en/of unieke inhoud kunnen verwijderd worden, om onnodige vervuiling van de db tegen te gaan. Want dat is irritant bij het zoeken.
Trolls en andere vervuiling worden uiteraard zsm helemaal verwijderd.

Hm, das wel een goeie reden, de zoekresultaten zijn vaak al uitgebreid genoeg :)

If you want to succeed, double your failure rate.
klein is fijn

Moderator

Op 11 december 2007 17:27:26 schreef Vuurkat:
Hee ik lees hoe de UBB-codes op CO zijn en als ik op die voorbeeldlinks klik staat er:
'Je hebt niet de rechten om deze discussie te bekijken.'
'Je hebt niet de rechten om deze sectie te bekijken.'
KLIK

Ai, das niet echt netjes. Dat kan wel even gefixt worden.

edit: done. :)

Trouwens, wat was sectie 2 eigenlijk voor sectie?

Edit: 2 is audio, eerst stond er dat ik geen rechten had om de sectie te bekijken.

Maar ik mag sectie 1 nogsteeds niet bekijken (die zal wel niet bestaan).

Een koude oorlog is een oorlog waar GEEN vuurwapens worden gebruikt, alleen kernwapens.