Jelle K
Het begong met een weerstandje, nu ben ik eraan verslaafd
Vermits ik een laptop ga kopen ben iki niet zeker van of er in dit type een printerpoort aanwezig is voor mijn hardware sleutel voor bepaalde software. Ik heb hier een lijstje van de poorten van de lpto, maar zit daar nu een printerpoort tussen?
1 VGA-poort
2 USB-poorten
1 parallelle poort
1 seriële poort
1 poort replicator connector
1 PS/2-poort
1 RJ-11 modemconnector
1 RJ-45 Ethernet-connector
S-video tv-uitgang
Hoofdtelefoonuitgang, microfooningang
Volgens mij is het een parallelpoort maar ben niet meer zeker.
Ps.: Wat vinden julie van HP als laptopmerk
elektron_
beetje gek
Op 4 augustus 2003 09:03:59 schreef Jelle K:
Ps.: Wat vinden julie van HP als laptopmerk
Een HP is nu waarschijnlijk een Compaq pc.
Aedolon
Just face it: sometimes nobody envies you. There has to be a bottom and that bottom is probaly you. // http://www.amazon.com/o/registry/VWZ93N4Y6XQT
Je kan over het algemeen die sleutels laten inwisselen door USB versies en parallele poort is idd LPT
(die LPT sleutels zijn wel makkelijk te kopieeren
(usb gaat ook hoor...))
Op 4 augustus 2003 13:10:34 schreef elektron_:
[...]
Een HP is nu waarschijnlijk een Compaq pc.
is het niet omgekeerd ?
[Bericht gewijzigd door Aedolon op ]
Miezjel
Si vis pacem para bellum.
compaq en HP zijn samen gegaan wie nou wie is geworden uhhh volgens mij is het nu HP geworden of je er blij mee moet zijn?? neej niet echt klantenservice is niet echt geweldig bij HP duurt lang wordt van muur naar kastje gestuurd en over kwaliteit tjah, de een heeft er nooit wat mee de ander wel.
kan je beter eens gaan kijken naar een ACER verkoop ik ook in DE pc zaak:P nooit geen problemen mee
een compaq die we ooit eens hadden genomen omdat ie goedkoop was is nu al voor de 2e keer naar de klote echt BAGGER.
ik zou voor een Acer gaan
en ojah parralel is idd printerpoort:)
mvg Michel