Etische discussie van mijn ban

Dit topic is gesloten

Hallo,

Ik heb zonet prompt gemerkt dat ik gebanned werd. U berschrijft de ban als een 'bannetje' wat dus
een verkleinwoord is, hoe lang moet ik zitten voor mijn misdrijf?

Uiteraard trekt u mijn topic in twijfel door mijn post de vergelijken met 'de regels van het forum';
in dit opzicht hebt u dus de conclusie getrokken om mij een ban te geven.
Ik zie de zaak vanuit een ander standpunt. Het standpunt ernst straf / ernst misdrijft. dat in dit geval niet
de etische verhouding '1' uitkomt. In dit opzicht hebt u ongelijk.
Natuurlijk is deze post louter bedoelt om eens goed te lachen, wat enkel kan als je de meerderheidsgroep
(de modurators) kan inschatten wat ze graag/niet graag hebben. Het licht prikkelen hiervan door de minderheidsgroep
(ik) is hetgeen wat in het echt niet kan, maar wel virtueel, wat dus redelijk grappig is. Ik ga dus in tegen de
samenlevingsregels, cultuur (de normatieve component, die waarden en normen bevat).
In dit opzicht hebt u dus alwer gelijk om een straf uit te spreken.

Ik hoop dat u een ethische beslissing maakt in de duur van de ban, compromissen sluit tussen ernst strat en ernst midrijf.
Ik weet dat het moeilijk is al meerdere om empathie te tonen tegen over de mindere, maar hoop op uw goed hart.

Vriendelijke Groensels,
De test 1-2 grappenmaker.

Mijn excuses dat ik mijn verhaal hier post, ik heb het je doorgemailt maar nog geen reactie. Voordeel is ook dat de anderen hun meningen kunnen delen volgens een etisch dialoog (iedereen heeft verschillende meningen, respect hiervoor, maar enkel correcte argumenten mogen aangenomen worden en geen verwijten, ook geen argumenten in de trent van 'want alle blondjes zijn dom' etc..

Henry S.

Moderator

Discussie via de mail, je ban is verlengd tot onbepaalde tijd, teven is dit dubbelaccount nu ook gebanned, en het andere dubbelaccount ook.

Je hebt al tig waarschuwingen gehad omtrent je gedrag, je moet het nu maar eens voelen.

Tjongejonge, wat post je hierboven een zooi onzin... Ga de politiek in. :P

[Bericht gewijzigd door Henry S. op 16 januari 2008 17:53:59 (14%)]

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

Dit topic is gesloten