menno
Je biertje wordt niet jaloers als je een andere pakt, je vrouw wel ...
Regelmatig passeren vragen de revue die betrekking hebben op software. Waar dat betrekking heeft op micro's vindt dat zijn weg in de sectie "digitaal".
Niets op tegen, maar al snel kan je tegen het probleem aanlopen dat je "off topic" raakt. Verder is het lastig om antwoorden op specifieke software vragen terug te vinden via de bekende "dat was toch een paar weken terug al voorbij gekomen" zoek-je-rot methode. Ja, ja, ik weet het: zoeken via 'Zoeken' kan ook, maar dat geldt feitelijk voor alle items.
Ik pleit dus voor een aparte sectie "software" waarin men ook vragen moet kunnen stellen die betrekking hebben op programmeren in het algemeen (dus niet alleen in relatie tot micro-controllers) en operating systeem vragen voor zover dit enigzins te maken heeft met besturings-kwesties. Dus geen vragen als "hoe integreer ik een relationele database in mijn homepage in html" maar wel zoiets als "wat is de beste methode voor IPC onder Windows XP als ik bla bla bla ..."
Extra werk, maar ik ben van mening dat het de kwaliteit van het forum ten goede zou komen.
Iemand commentaar ?
Tommyboy
Zo goed als het vroeger was, is het nooit geweest.
ja, ik, die bestaat al: namelijk Software & Interfacing
Jeroen Boere
IF you can't convince them, then confuse them!
Beste Menno,
Bedankt dat je meedenkt om de site zo optimaal te maken.
Maar zoals tommyboy al zegt is er al een sectie die imho voldoet aan jou sugestie, en dat is software & interfacing.
of sluit dit niet aan bij je gedachte?
menno
Bastiaan
Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
Op 12 oktober 2003 12:09:08 schreef menno:
ja .. kijken, he. Da's het probleem ...
Als verklaring voor je signature:
Dat komt omdat je biertje weet dat die dan toch wel door een ander wordt genomen en dat is bij je vrouw niet het geval. 
menno
Bastiaan
Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
Op 12 oktober 2003 12:35:22 schreef menno:
Ik plak er altijd een papiertje op: heb er in gespuugd. Moet jij raden waar ik dat op plak ...
Haha