Hallo,

Ik zou graag met een "stereo jackplug <-> tulpstekker" kabeltje mijn psp (lite versie) aan mijn versterker aansluiten. Maar dat geeft geen geluid niet op mijn oude versterker en ook niet op mijn nieuwe versterker.

Oordopjes werken wel of ik nou de goedkope van de action of de dure van philips gebruik dat het werkt....

Nou komen in mijn hooft 2 dingen op:
Het komt omdat er op de jackplug femalen (die in mijn psp) ook een headset aangesloten kan worden. Of ik moet deze gebruiken.

Wat is goed en indien mijn redeneringen fout zijn, wat is wel goed? Ik hoor het graag.

leime

ps. Ik hoef niet te horen dat een psp slecht is, dat is je eigen mening en die maakt niet uit in dit geval.

Edit: Ik ga ervanuitdat het typenummer van de versterkers niet uitmaakt maar ik zal ze voor de zekerheid zo even posten.

En gebruik je echt het goede stekkertje. Probeer het jack -> tulp eens met je computer of i-pod. En als je dan nog niet werkt hang dan eens een scoop aan de uitgang.

Het kabeltje is goed, dat weet ik zeker. (geprobeert met mp3 en computer)

Scoop heb ik helaas niet.
Ik bedenkt net: ik zal mijn psp eens aan mijn computerboxen aansluiten misschien werkt dat wel... Ik post zo mijn "testresutaat;)"

leime

Edit: op computerboxjes werkt prima....
Iemand ervaring met dit probleem?

[Bericht gewijzigd door leime op (14%)]

op welke ingang van je versterker steek je die kabel?

Tulpstekkertje in je versterker, en je vinger op het oortelefoonstekkertje. Dan moet je een brom horen. Als dat niet zo is , even kijken of alles wel geod gaat bij je versterker ( juiste ingang, goed kiezen van 'AUX' etc )

oke, Dan zal ik alles nog even nalopen (heb ik al honderd keer gedaan ;))

Op 6 oktober 2008 18:20:08 schreef leime:
(heb ik al honderd keer gedaan ;))

In de hoek gooien en van de week weer kijken ;) Werkt meestal het best.

doe het volgende:
-kijk eerst op je psp of het volume op het luidst of iets minder dan het luidst staat
-zorg ervoor dat je de juiste kabel hebt met aansluitingen zoals deze http://www.falco.be/store/images/vel_avw037g.jpg
-zorg ervoor dat je versterker op het juiste kanaal (meenstal AUX) staat
-het volume van de versterker mag iets luider staan als bij ander dingen als de het geluid van de psp niet op het luidste zet

nou,,, ik heb maar vandaag maar eens rustig de stappen van Bart_meeuwis151 doorgelopen en het werkt!!!

srry voor de beetje onzinvraag. maar ik dacht dat het aan mijn psp lag (beveiliging ofzow)

emiel

een psp moet het gewoon doen met een jack--> tulp kabeltje. gaat hier ook primma...