rep. gitaarversterker Marshall 8080 (V80)

Een kennis van me heeft mij een gitaarversterker gebracht die defect is. Het betreft hier een Marshall 8080 ValveState V80.
Uit voorzorg heb ik de speaker losgekoppeld en vervangen door een vermogensweerstand van 8 ohm.
Visuele inspectie gaf weinig aanknopingspunten, behalve dat C60 van het zgn. "snubber circuit" aan de uitgang al eens vervangen is. Er zat nl een behoorlijke schroeiplek onder.
De hoofdzekering is nog goed en er wordt niet overdreven veel stroom opgenomen.
Nu heb ik de spanning over de vermogensweerstand (verv. speaker) gemeten en hier meet ik een gelijkspanning van +/- 6 volt over en een wisselspanning van +/- 2 volt. Dit alles gemeten met een universeelmeter, en zonder ingangs signaal. Het lijkt er dus op dat de eindtrap niet in orde is. Ik heb de eindtrap torren in het circuit nagemeten en deze lijken nog wel goed.

Wie kan mij helpen en zeggen in welke hoek ik moet zoeken en wat daar te meten ?
Ook wil ik (later ) deze versterker graag testen, echter heb ik geen gitaar te beschikking. Wie kan mij vertellen welk signaalniveau ik moet aanbieden op de ingang van de versterker om deze te kunnen testen ?

link naar schema:
voorversterker
power amp

Als je zonder ingangssignaal al 2 volt wisselspanning hebt, dan staat de zaak te oscileren.
Kijk ook eens of je positive en negative voedingsspanning gelijk zijn.
Het oscileren zul je met behulp van een oscilloscoop moeten opsporen, met een univerzeelmeter zal dat best moeilijk gaan.

tweehonderd millivolt is zat

Ik ga morgen eens wat serieuzer meten, met scoop enz.
Zal dan ook wat ingangssignaal aanbieden, en de resultaten hier melden.
Mocht nog iemand een idee hebben wat te meten op de eindtrap dan hoor ik dat graag.