Daan Timmer
Ik ben programmeur! geen electronicus! http://www.daantimmer.nl/ Er is een ontwerp! nu nog inhoud :-)
Er zit een bugje in de menu's (boven in) als je ze op 'fading' hebt staan in je profiel.
Als je er op gaat staan (bijvoorbeeld algemeen). Er dan vanaf gaat nadat hij totaal zichtbaar is, en er direct weer op gaat, komt hij niet meer terug
, tenzij je er weer vanaf gaat en er weer op gaat)
Dit gebeurt alleen wanneer het menu aan het out-faden is 
Ik heb 5 minuten getracht te reproduceren wat je schrijft maar bij mij werkt het prima.
Het menu komt direct weer terug als je "Algemeen" of een andere menu opie kiest.
DanielBakker
Quidquid latine dictum sit, altum viditur
ivar92
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren... © grolsch
bij mij lag net wel de hele site er af:S een of andere fatale error, dat ie niet bij de database kon komen.
Dat zal een hikje op internet zijn geweest. Ik had zelf daarstraks een "pagina niet gevonden" op diverse sites, ook CO.
(Z)weetvoetje
Hogepriester in het genootschap der mexicaanse hond. // // Aan 2% van de mensen is 50% van het bezit ; 1% van het bezit is aan 50% van de mensen.
ivar92
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren... © grolsch
Pietdepiet
Voorzanger in het genootschap der Mexicaanse Hond. || Waarom houd je altijd schroefjes en ringetjes over nadat je een apparaat hebt gerepareerd?
Dat doet ie ook als je niet fade... Niet dat je er last van hebt... Sterker nog, ik gebruik die menu's nooit...
Het gaat er dus om als je tijdens eenzelfde fade-out weg en terug op een titeltje gaat staan, dan blijft het menu inderdaad weg.
Lijkt me weinig hinderlijk eigenlijk, in ieder geval niet iets dat bovenaan op de (lange) to do-lijst moet komen
morc
Ik heb wat problemen met wanneer een d of t te gebruiken, ddt gebruik ik niet!
Daan Timmer
Ik ben programmeur! geen electronicus! http://www.daantimmer.nl/ Er is een ontwerp! nu nog inhoud :-)
morc
Ik heb wat problemen met wanneer een d of t te gebruiken, ddt gebruik ik niet!
Mensen met een lange todolist,hebben geen tijd om zich te vervelen.
Heb het trouwens ondanks mijn lange lijst eens geprobeerd, mijn muis,hand oog coordinatie kan dit bugje niet vinden.
(Z)weetvoetje
Hogepriester in het genootschap der mexicaanse hond. // // Aan 2% van de mensen is 50% van het bezit ; 1% van het bezit is aan 50% van de mensen.
Op 10 november 2008 16:54:24 schreef (Z)weetvoetje:
Bij mij faden ze helemaal niet. (opera 9.61 onder linux (fedora 9))
Verdorie 9...
Go Ubuntu 
Ik heb hetzelfde in WinXP bij Opera gezien, en in FF3 komt het ook voor.
IMO een browsert onafhankelijke bug.
(Z)weetvoetje