Er zit een bugje in de menu's (boven in) als je ze op 'fading' hebt staan in je profiel.

Als je er op gaat staan (bijvoorbeeld algemeen). Er dan vanaf gaat nadat hij totaal zichtbaar is, en er direct weer op gaat, komt hij niet meer terug ;-), tenzij je er weer vanaf gaat en er weer op gaat)

Dit gebeurt alleen wanneer het menu aan het out-faden is :-)

Ik heb 5 minuten getracht te reproduceren wat je schrijft maar bij mij werkt het prima.
Het menu komt direct weer terug als je "Algemeen" of een andere menu opie kiest.

het is mij na enig moeite wel gelukt, maar dit lijkt me nou niet echt iets waar je last van hebt...

bij mij lag net wel de hele site er af:S een of andere fatale error, dat ie niet bij de database kon komen.

Dat zal een hikje op internet zijn geweest. Ik had zelf daarstraks een "pagina niet gevonden" op diverse sites, ook CO.

Bij mij faden ze helemaal niet. (opera 9.61 onder linux (fedora 9))

dat kun je instellen hé;)

Daan, ik heb er ook "last" van, alhoewel het niet hinderlijk is doet hij het hier ook :)

Dat doet ie ook als je niet fade... Niet dat je er last van hebt... Sterker nog, ik gebruik die menu's nooit...

Het gaat er dus om als je tijdens eenzelfde fade-out weg en terug op een titeltje gaat staan, dan blijft het menu inderdaad weg.

Lijkt me weinig hinderlijk eigenlijk, in ieder geval niet iets dat bovenaan op de (lange) to do-lijst moet komen

Dit soort bug's vinden alleen mensen met geen todolist.

Of mensen die zich vervelen en javascript van sites gaan testen >_< :+

Mensen met een lange todolist,hebben geen tijd om zich te vervelen.

Heb het trouwens ondanks mijn lange lijst eens geprobeerd, mijn muis,hand oog coordinatie kan dit bugje niet vinden.

@ivar: Ik HEB het ook ingesteld!

Op 10 november 2008 16:54:24 schreef (Z)weetvoetje:
Bij mij faden ze helemaal niet. (opera 9.61 onder linux (fedora 9))

Verdorie 9... :P Go Ubuntu ;)

Ik heb hetzelfde in WinXP bij Opera gezien, en in FF3 komt het ook voor.

IMO een browsert onafhankelijke bug.

In FF3 doen ze het wel, Konqueror niet.

Vreemd...