beste moderators

Dit topic is gesloten

beste moderators zouden Julie het goed vinden dat ik een topic neerzet over mijn klok en met updates over de klok filmpjes
en desnoods vragen
die zouden er vast wel komen
en dat anderen feedback kunnen geven
bev dat als iemand een goed idee heeft voor bij mijn project dat die het kan posten

mvg
patrick

Dat zou er een zijn voor de potentieel nieuwe sectie Show your projects of iets als 'Projecten in ontwikkeling'.

[Bericht gewijzigd door picsels op 12 januari 2009 21:57:21 (13%)]

Volgend project: domotica met USB en RS-485...

P V ik bekijk je kapriolen reerds van 2007. Een arogante wijsneus, die stilaan verstandiger wordt. Ik bewonder je wel.Moest ik mod zijn, ga je gang.met veel waardering.Jacques

Maak een [WIP] (Work in progress) topic voor je klok, daar kan je dan gelijk vragen stellen voor als je er niet aan uit komt.

Als je dan in de Eerste Post van dat topic netjes het schema / code neerzet, dan zullen ze daar geen problemen mee hebben.

klein is fijn

Moderator

Zolang het duidelijk houdt en het niet laat veranderen in een tweede showtopic zie ik geen problemen.
Liever 1 topic over 1 project dan 5 verschillende topics.

zeer bedankt
en ik weet het vroeger was het niet erg veel wat ik zei op het forum
komt ook omdat je bent jong en wilt eigenlijk gelijk het allermoeilijkste doen omdat dat er erg mooi uit ziet
maar dan moet ik maar een schema gaan maken

update:
het maken van het schema lukt niet zo erg goed zou iemand dat voor mij willen doen voor deze eene keer
de aansluitingen zijn simpel
de extra 7 segment display nu nog niet in gebruik:
gewoon gpiob_0 tot gpiob_6 normaal aangesloten
de ledmatrix:
de y lijn
de 5 lijnen ziten van links naar rechts aan gpiob_7 tot gpiob_11 via iedere lijn een 10 ohm weerstand
de x lijn
de 7 lijnen zitten van boven naar onder aan gpiob_12 tot 18
ik hoop dat dit genoeg info is
mvg

[Bericht gewijzigd door Deleted_12 op 13 januari 2009 09:49:07 (50%)]

En als je nu eens deze gelegenheid zou aangrijpen om goed leren schema's te maken?
Als iemand het elke keer "voor deze keer" voor je gaat maken, leer je het zelf nooit.
Hulp vragen bij specifieke problemen kan natuurlijk altijd, maar ik vermoed dat je dat beter in je aparte topic doet ;)

Sine

Moderator

dat die je misschien het beste in het topic zelf in plaats van in het beste moderators topic.

[Bericht gewijzigd door Sine op 13 januari 2009 18:31:57 (20%)]

Dit topic is gesloten