conrad.nl artikel nummer : 526843 - 89
deze wou ik eigenlijk kopen maar ik wou eerst nog weten of deze wel altijd goed kontakt maakt en alles er wel oppast
alvast bedankt:D
[Bericht gewijzigd door varkentjes-mix op (47%)]
Ik krijg de pagina niet open, dump het bestelnummer even dan kunnen we hem waarschijnlijk wel vinden.
meestal werkt zoiets wel redelijk goed, maar kortsluiting vind het niet leuk (gesmolten plastik + bruine plek
)
Op 12 maart 2009 17:03:19 schreef watchout3:
Ik krijg de pagina niet open, dump het bestelnummer even dan kunnen we hem waarschijnlijk wel vinden.meestal werkt zoiets wel redelijk goed, maar kortsluiting vind het niet leuk (gesmolten plastik + bruine plek
)
ja dat snap ik maar dat probeer ik te voorkomen en kan je overal mee overkomen dus daar kijk ik niet naar
tis dubbel zo groot als mijn en op mijn breadboard kan ik al vrijveel kwijt dus kwa grote is het denk ik geen probleem.
als je de draadjes ver genoeg afstript zul je vrijwel geen contact problemen hebben denk ik.
potmeters en iets grotere transistors zijn wat lastiger erin te plaatsen, hiervan draai ik de pootjes 90° met een plat bek tangetje zodat ik men breaboard niet forceer
oke bedankt
maar hoe werkt het presiec zijn het bannen of blokjes die doorverbinden
heb nog nooit met zo'n din gewerk dus zou effe willen weten hoe je hem gebruikt
[Bericht gewijzigd door Henry S. op (97%)]

de banen gaan zoals e_f zei, op dit bordje zijn de voedingslijnen onderbroken (gele lijnen tonen de doorverbonden blokjes).
ook zal je vanaf de banaanstekker tot aan de desbetreffende powerstrip zelf een draadje moeten leggen.
op de engelsewikipedia kan je nog wat foto's bekijken van test schakelingen( daar heb ik ook mijn afbeelding vandaan :d)
telefoon draad (die in de grond zit) of utp kabel is uitermate geschikt voor draadbrugen te maken en die kan je als je even zoekt ook gratis vastkrijgen.
klein is fijn
Moderator
Voor dat geld kan je trouwens een behoorlijke serie broodplanken bij dick kopen:
http://www.dickbest.nl/webshop/index.php?act=viewCat&catId=150&…
Op 12 maart 2009 17:51:00 schreef watchout3:
[afbeelding]de banen gaan zoals e_f zei, op dit bordje zijn de voedingslijnen onderbroken (gele lijnen tonen de doorverbonden blokjes).
ook zal je vanaf de banaanstekker tot aan de desbetreffende powerstrip zelf een draadje moeten leggen.op de engelsewikipedia kan je nog wat foto's bekijken van test schakelingen( daar heb ik ook mijn afbeelding vandaan :d)
telefoon draad (die in de grond zit) of utp kabel is uitermate geschikt voor draadbrugen te maken en die kan je als je even zoekt ook gratis vastkrijgen.
bedankt hier heb ik tenminste wat aan
ik P.V.
ben gewoon amateur dus verwacht niet te veel van mij!!
http://www.youtube.com/watch?v=oiqNaSPTI7w
en dan vanaf 2:50 min