Ik wil een autobus voorzien van een nieuwe audio installatie. deze zou voorzien moeten zijn van een autoradio, versterker/centrale regelunit en microfoon hetgeen ingebouwd moet worden in DIN openingen.Het liefst zou ik het radio-geluid automatisch onderdrukken wanneer de mic gebruikt wordt. Het geluid in het passagiersgedeelte zou evenals het geluid van de mic afzonderlijk geregeld moeten kunnen worden.Dit alles zou moeten werken op 12V welke verkregen wordt dmv een omvormer 24V/12V.
Een dergelijk systeem is wel verkrijgbaar op 24V maar is qua prijs niet interessant.
Heeft iemand een idee of er een centrale regelunit/versterker op 12V bestaat welke (eventueel na aanpassingen ) ingebouwd kan worden in een DIN opening?
De aansluitingen voor de aan te sluiten apparatuur dienen dan wel aan de achterzijde te zitten.
Ik heb zoiets nog niet kunnen vinden.

ik zou gewoon een apparaat kopen misschien op marktplaats.nl wat hiervoor gemaakt is.

Als je dit moet maken ben je meer tijd kwijt dan dat het opleverd

Iedergeval succes

hallo ,

ik heb een blaupunkt Coach Audio BCA 48
op de plank liggen
dit is een versterker regelunit(regelen van
welke ingang je nodig hebt)op 24 volt

heel lang geleden had ik hem is getest,
volgens mij werkt ie nog.
als je interesse hebt,test ik hem nog is voor je.

als je interesse hebt mail dan naar

[Bericht gewijzigd door Henry S. op (7%)]

Heb een omvormer 24v/12v ingebouwd, radio ingebouwd en een 12v versterker welke na enige aanpassingen prima werkt als omroep installatie. Toch bedankt voor alle reacties en tot het volgende probleem.
gr.. Free

Wordt er in een touringcar ook het 100V-systeem gebruikt?