ben vandaag op de plek geweest waar veel vroegere gratis dingen vanaf kwamen , een bepaalde electronica recycler op de hastelweg
is wel kwijlen wat daar allemaal voorbijkomt en in de schredder gaat , t ís gewoon zonde . moest vandaag even de td bijstaan van t werk uit .
wel mooi dat er uit een container computerschroot nog goud wordt gehaald en andere edelmetalen en ijzer , geeft wel een enorme stofzooi en wasbakken zijn erg ver lopen dus het niet mogen eten op de werkplek ga je ook echt niet doen met handen die na 10 min al zwart zijn . her en der zie je wat ex philips meetapparaten staan , maar niet meer als een paar antieke pe/pm apparaten, die ik niet zou vertrouwen met die omgeving .
je loopt er ook bij als een wegwerker daar met zo'n beetje alles op pbm gebied op en aan , en daar krijg je ook opmerkingen over als dat niet is ( oh sorry die heb ik vast afgezweet ) , maar het verschroten geeft ook erg veel herrie en het is gewoon mistig in die ruimte met zo'n rare bijsmaak dus ik kan dat wel begrijpen ....