Hallo beste mensen...
Ik heb 2,5 jaar terug een JVC DD1 seround systeem gehaald..
Lekker geluidje, maar nu heb ik mijn dvd-speler kapot gegooit omdat ie soms niet meer aan ging..
Al sloeg ik er op deed ie het weer tot dat er weer iets mis ging ivm verkeerde stekker uit de stopcontact halen..
En toen deed ie niks meer.. op zich geen probleem maar nu was ik er achter gekomen dat de speakers die er bij horen speciaal voor de DD-1 systemen zijn gemaakt...
Het is zeg maar een 1-2-3 systeem
2 kleine speakers links en rechts + een center + baskist.
Het probleem is nu dat alle speakers vanuit de woofer worden aangesloten maar er gaat 1 draad vanuit de woofer naar de dvd-speler, een 8 pin mini dim aansluiting...
Wil dus graag alle speakers houden en gewoon een andere versterker op aansluiten...
Heb me eigen rot gezocht naar een verloopt sukje maar kan niks vinden......
Dus dacht en dat denk ik ook omdat als je de dvd-speler aanzette dat dan pas de speakers aan ging dat ik een heel nieuw binnen werk moet hebben in me woofer.. mijn vraag is dus na z,n lang verhaal..
Heeft iemand een link nasar een verloop stukje of gaat dat niet werken en moet en dus een nieuwe binnenwerk hebben in me woofer??????????????
Ik hoor graag van jullie...
Mvg Mike
ding is stuk. in de dvd speler zit alles (heel audio systeem) behalve de eind versterker die zit in de bas kist.
je moet ook niet gaan gooien
Ja dat dacht ik al...
Ik wil de speakers in de garage hangen...
Moet ik dan een andere eindversteker kopen?
Mvg Mike
klein is fijn
Moderator
Caps bleef even hangen tijdens het typen van de titel?
Ik heb 'm maar even veranderd naar iets normaals.
Oeps.. niet gezien.. fijn he z,on draadloos toetsenbord
[Bericht gewijzigd door Henry S. op (67%)]