Tidak Ada
Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie.
Daan Timmer
Ik ben programmeur! geen electronicus! http://www.daantimmer.nl/ Er is een ontwerp! nu nog inhoud :-)
Op 7 september 2009 23:54:42 schreef Henry S.:
Het lettertype is nu instelbaar tussen Trebuchet en Verdana.
Ik zag het vanmorgen inderdaad, meteen geprobeerd. Handig, dank jullie wel.
(Z)weetvoetje
Hogepriester in het genootschap der mexicaanse hond. // // Aan 2% van de mensen is 50% van het bezit ; 1% van het bezit is aan 50% van de mensen.
Leuk, Piet, dat jij nu ook een lay-out gemaakt hebt. Het was stiekem een beetje mijn bedoeling dat er meer mensen het zouden proberen. Zodat er betere dingen komen dan die lay-out van mij. (waar eigenlijk helemaal niet over nagedacht is)
@Henry: goede verbetering.
Op 8 september 2009 09:28:10 schreef Frederick E. Terman:
[...]Ik zag het vanmorgen inderdaad, meteen geprobeerd. Handig, dank jullie wel.
Idd, bedankt. Leest een stuk prettiger.
Ik zal binnenkort de layout van jullie (Piet/Zweetvoetje) proberen, bedankt voor de moeite!
electro_freakz
Theo Dooms: "gezonde nieuwsgierigheid is leerzaam. "
al werkt verdana niet goed bij mij, sommige topictitels (forum tracker) lopen over elkaar, en passen niet op de regel. en "duwen" zich er dan tussen.
Jouke
Met geld moet je creativiteit bekopen.
De alternatieve layouts werken heel redelijk 
Bedankt voor de moeite, ik houd voorzichtig hoop dat er een 'echte' oplossing komt die ieders voorkeuren de ruimte geeft, maar ik erger mij zo een heel stuk minder.
Ik begon Co natuurlijk toch te missen 
Pietdepiet
Voorzanger in het genootschap der Mexicaanse Hond. || Waarom houd je altijd schroefjes en ringetjes over nadat je een apparaat hebt gerepareerd?
Mooi uitbreiding is het!
Dat werkt alleen niet met mijn alternatieve CSS. Dus ik zal wat regeltjes verwijderen zodat je het middels het menuutje kan instellen. Ook moet ik die kleurverloopjes even verwijderen.
Er komt dus een nieuwe versie van mijn CSS aan.
Hierbij, versie 2.5 van mijn CSS:
Veranderingen:
- De "Lettertype instellen"-knop van CO is bruikbaar.
- De twee nieuwe kleurverloopjes zijn verwijderd.
- De vervelende bug, die maakte dat je de paginanummering onderaan de 'active-topics'-pagina niet kon gebruiken, is opgelost.
- Ook in de topics is de paginanummering omhoog geschoven.
- Nog enkele kleine optische details.
http://www.uploadarchief.net/files/download/co_css_v2.5.zip
/e 11-9-09 NU 2.5 Online
Klein schopje,
wat ik ook wel jammer vindt - en dat zal vast wel 'ns een keer genoemd zijn - is dat ik de nieuwe CO-layout niet meer goed wordt weergegeven op mijn mobiele telefoon (ja zelfs daarop zit ik wel 'ns op CO). Met de komst van de nieuwe layout vallen de 2 linker menu's over elkaar heen en staat de tekst van posts in een topic
woord
voor
woord
onder
elkaar en dat leest een beetje lastig:P. Maar ach, zovaak zit ik nou ook weer niet mobiel op CO. Het is inderdaad even wennen.
lj-thijs
Technojunk
Printje geëtst hebben? mail me! | Even the invisible must be perfect | Ook een Meetsnoeren ophangrekje
Jochem
If you want to succeed, double your failure rate.
Op 24 september 2009 23:38:18 schreef lj-thijs:
wat ik ook wel jammer vindt - en dat zal vast wel 'ns een keer genoemd zijn - is dat ik de nieuwe CO-layout niet meer goed wordt weergegeven op mijn mobiele telefoon
[..]
woord
voor
woord
Ja hier ook, was vroeger veel fijner en nu eigenlijk onbruikbaar.
WilToyo
Maak me niet gek, ik ben al gek.
Klein bugje ontdekt.
Als je een post met meer dan 10% (dacht ik) wijzigt, verschijnt er: "bericht gewijzigd door:". Als je minder dan 10% wijzigt verschint er niets.
De bug is deze, als je een post voor meer dan 10% wijzigt, verschijnt het bericht. Als je dan vervolgens weer gaat wijzigen, maar als je dan minder dan 10% wijzigt. Verdwijnt de boodschap "bericht gewijzigd door:". Terwijl de oorspronkelijke post meer dan 10% is gewijzigd.
Jeroen Boere
IF you can't convince them, then confuse them!
Op 23 oktober 2009 21:18:24 schreef WilToyo:
Klein bugje ontdekt.Als je een post met meer dan 10% (dacht ik) wijzigt, verschijnt er: "bericht gewijzigd door:". Als je minder dan 10% wijzigt verschint er niets.
De bug is deze, als je een post voor meer dan 10% wijzigt, verschijnt het bericht. Als je dan vervolgens weer gaat wijzigen, maar als je dan minder dan 10% wijzigt. Verdwijnt de boodschap "bericht gewijzigd door:". Terwijl de oorspronkelijke post meer dan 10% is gewijzigd.
Bedankt voor het melden.
Mijn inziens niet een Bug:
De software doet precies wat ie moet doen; kijken hoeveel er van het bericht veranderd is ten opzicht van het moment voor het veranderen.
Als het minder is dan 10% gaat de melding weg.
Ik noem het meer een functionaliteit die niet goed doorontwikkeld is.
dat is wat anders dan een bug 
WilToyo
Maak me niet gek, ik ben al gek.
Ja ja, je hebt gelijk. Wist even geen andere benaming. Heb er daarom maar 'klein' bugje van gemaakt.
Fire_IC
"If I would have listened to my customers, I would have invented a faster horse." - Henry Ford
Ik heb die "bug" stiekem al een paar keer gebruikt als ik die "bericht gewijzigd door:" tekst niet in mijn post wou hebben.
Ik zie het dan ook niet als een bug maar als een functionaliteit. 
Zoals ik vroeger altijd zei, toen ik nog bij de ontwikkeling van de software bij ons bedrijf betrokken was:
"our software never has bugs, it only develops random features"
Daan Timmer
Ik ben programmeur! geen electronicus! http://www.daantimmer.nl/ Er is een ontwerp! nu nog inhoud :-)
Anoniem
Een mobile versie zou wel niet mistaan vind ik want ik hier redelijk veel met men gsm maar dan kom ik er en moet ik schuiven scrollen (heeeel veeeel) en dan is het gewoon van laat maar en sluit ik hem gewoon weer af ...
Ik denk dat je hier heel wat mensen blij zult met maken 
Daan Timmer
Nog een bugje ontdekt.
Er is nu de optie toegevoegd *Paginastijl instellen*.
Deze is echter alleen beschikbaar als jer al voor gekozen hebt om het rechter menu aan de linker kant weer te geven.
Lijkt mij handiger als hij altijd weergegeven wordt (het knopje paginastijl)
Ik was er gisteren naar opzoek en tot mijn verbazing kon ik niet zo'n knopje vinden. Dus toen maar pagina klein gemaakt melding: u heeft een kleine resolite, balk links? ja geklikt* en toen wastie links.
Tot mijn stomme verbzaing val t het mij nu dus op dat dat knopje er wel is, maar alleen dus als je de balk links hebt zitten. 
Jochem
If you want to succeed, double your failure rate.
Ik kan die optie helemaal niet vinden, heb ooit de vraag over rechterbalk uitgezet, omdat hij dat ook vraagt als je een keer een niet-gemaximaliseerd venster hebt dat een beetje klein uitvalt. Moet ik nou eerst cookies weg gaan gooien voordat ik die optie weer kan kiezen? Waarom zit dat (behalve bij <1024x768 detectie) niet ook tussen gebruikersopties?
Is het ook mogelijk op een 'tab UBB code' te maken?
Bij grotere lappen tekst (waar je geen opsommingstekens nodig hebt) kan dat misschien handig zijn voor meer overzicht te behouden. 
Grafisch ontwerper. Welkom op CO. Lees de FAQ even door en lees dat het kicken van oude topics not done is.