Tidak Ada
Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie.
Daan Timmer
Ik ben programmeur! geen electronicus! http://www.daantimmer.nl/ Er is een ontwerp! nu nog inhoud :-)
Op 7 september 2009 23:54:42 schreef Henry S.:
Het lettertype is nu instelbaar tussen Trebuchet en Verdana.
Ik zag het vanmorgen inderdaad, meteen geprobeerd. Handig, dank jullie wel.
(Z)weetvoetje
Hogepriester in het genootschap der mexicaanse hond. // // Aan 2% van de mensen is 50% van het bezit ; 1% van het bezit is aan 50% van de mensen.
Leuk, Piet, dat jij nu ook een lay-out gemaakt hebt. Het was stiekem een beetje mijn bedoeling dat er meer mensen het zouden proberen. Zodat er betere dingen komen dan die lay-out van mij. (waar eigenlijk helemaal niet over nagedacht is)
@Henry: goede verbetering.
Op 8 september 2009 09:28:10 schreef Frederick E. Terman:
[...]Ik zag het vanmorgen inderdaad, meteen geprobeerd. Handig, dank jullie wel.
Idd, bedankt. Leest een stuk prettiger.
Ik zal binnenkort de layout van jullie (Piet/Zweetvoetje) proberen, bedankt voor de moeite!
electro_freakz
Theo Dooms: "gezonde nieuwsgierigheid is leerzaam. "
al werkt verdana niet goed bij mij, sommige topictitels (forum tracker) lopen over elkaar, en passen niet op de regel. en "duwen" zich er dan tussen.
Jouke
Met geld moet je creativiteit bekopen.
De alternatieve layouts werken heel redelijk 
Bedankt voor de moeite, ik houd voorzichtig hoop dat er een 'echte' oplossing komt die ieders voorkeuren de ruimte geeft, maar ik erger mij zo een heel stuk minder.
Ik begon Co natuurlijk toch te missen 
Pietdepiet
Voorzanger in het genootschap der Mexicaanse Hond. || Waarom houd je altijd schroefjes en ringetjes over nadat je een apparaat hebt gerepareerd?
Mooi uitbreiding is het!