Lichtmis 2009, Electronicabeurs, 26 Sept

Nog een maandje!
Dan is hij er weer!

http://a32.veron.nl/rom.html

Om de voorraden weer op peil te brengen...
Om de hobby weer nieuw leven in te blazen...
Om de bandjes met de ouwe bekenden weer aan te halen...
Om moeder de vrouw te ontlopen?? :)

Wat voor reden ook, Zet hem in je agenda!!

Lichtmis 2009, Electronicabeurs, 26 Sept

Ik moet hier weer vaker komen... Wat kun je zo'n forum als deze gaan missen. :-)

Ja, leuk! Vorig jaar voor het eerst geweest en het beviel prima. Het is wel een stukje rijden, maar dan heb je wel een dagje lekker rondneuzen :-)

Website -- Slopen is ook een kunst...
Lucky Luke

Golden Member

:( is er nou nooit eens gewoon iets wat dichterbij is?

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)

Jaa.. ik ben er dit jaar ook (weer) bij :-)
Ik hoop dus heel erg dat de beste man met z'n boortjes er staat, want die heb ik in Rosmalen gemist.. Ik ben er bijna door heen.

Printje geëtst hebben? mail me! | Even the invisible must be perfect | Ook een Meetsnoeren ophangrekje

ah, fontomaz had hetzelfde idee en was me voor:P

ik neem aan dat ik er bij kan zijn, met dit jaar als voordeel dat ik zelf met 4 wielen mag rijden..

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough
Anoniem

Ik ga zeker proberen om hier ook heen te gaan kijken of ik IC mee kan krijgen die vind dat ook leuk

Henry S.

Moderator

Aanwezig!

Op 30 augustus 2009 15:24:32 schreef MAH:
ik neem aan dat ik er bij kan zijn, met dit jaar als voordeel dat ik zelf met 4 wielen mag rijden..

Uhoh!

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.
Anoniem

Op 31 Oktober is er ook weer een beurs in Apeldoorn

Hugo Welther

Moderator

Aanwezig! Schimanski, Rd21tf en mijn broer gaan ook mee.

Het enige dat tussen jou en je doel staat is alles wat jij jezelf verteld dat je het niet kan.
Blue Sky

Cableguy

Ik ben er ook, hopelijk is het dan weer net zulk mooi weer als verleden jaar.

Waar rook is, is stroom

Woei, dit keer eens proberen om vrij te plannen :)

Als er nog mensen mee willen uit omgeving Helmond/Eindhoven, geef een gil of mail eventjes. Heb nog 3 plaatsen over, helaas wel beperkte ruimte in kofferbak (Gastank)

Resistance is futile (If < 1 Ohm)

Ik ben er als het even kan ook weer bij. Hoort al een paar jaar in het vaste rijtje: Rosmalen, Apeldoorn, Lichtmis en Beetsterzwaag. Helaas allemaal meer dan 100km weg maar stuk voor stuk de moeite waard.

Veel te ver voor mij, maar voor volgend jaar heb ik er 3 gepland: Wetteren,Zottegem,Rosmalen! :)

Anoniem

ik vind tot nu toe de Beurs in Rosmalen een van de beste

de beurs in Apeldoorn heeft ook mijn voorkeur

de beurs afgelopen weekend in Bad Bentheim was redelijk, maar daar stond weer die zelfde duitse meneer die ik op heel veel beurzen zie staan, en die had het over de beurs in Hamburg of iets dergelijks.

Ik weet het niet meer zo precies. Ik zou daar ook wel een keer heen willen gaan, aldus de verkoper schijnt die nogal groot te zijn, daar ben ik best wel benieuwd naar.

Wat is eigenlijk de grootste Radiobeurs in Nederland en eventueel omstreken?

help

Golden Member

Probeer er ook bij te zijn en 't is maar een klein half uurtje rijden :D
Wat voor een aanbod kan ik ongeveer verwachten ? is het te vergelijken met Rosmalen ?

Hugo Welther

Moderator

Veel gezelligheid en kennis maken met de forum members.
De Lichtmis is kwa grootte niet te vergelijken met Rosmalen. Vele malen kleiner maar een hoop spullen.

Het enige dat tussen jou en je doel staat is alles wat jij jezelf verteld dat je het niet kan.
Henry S.

Moderator

Elke markt is hetzelfde, en elke markt is weer anders.

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

Op 31 augustus 2009 23:36:36 schreef Hugo Welther:
De Lichtmis is kwa grootte niet te vergelijken met Rosmalen. Vele malen kleiner maar een hoop spullen.

Cool... :)
Is het aanbod wel wat gelijk in Rosmalen, Hugo?
Alleen veel breder?

Dan wil ik nog eens naar Rosmalen!

Ik moet hier weer vaker komen... Wat kun je zo'n forum als deze gaan missen. :-)
Hugo Welther

Moderator

Waar je op de Lichtmis een drie uurtjes nodig hebt om alle kramen langs te gaan, heb je in Rosmalen eigenlijk twee dagen nodig.

Het enige dat tussen jou en je doel staat is alles wat jij jezelf verteld dat je het niet kan.
Henry S.

Moderator

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.
Anoniem

Rosmalen is wat dat betreft wel mijn liefelings beurs het was ook de eerste beurs waar ik heen ging wat electronica betreft.

bprosman

Golden Member

Ik zal er weer bij zijn , leuk om Hugo, Henry en de anderen weer eens te spreken.

Groeten, Bram

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.