Bart-d
uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
Beste CO-ers
Ik heb ooit in het Conrda boek een schakeling gezien waarmee je meerdere dingen kon schakelen dmv je stem. (geen klapschakelaar)
Ook was het zo dat meerdere mensen dmv spraak dit kunnen schakelen (bijv een lamp)
Weet iemand wat ik bedoel en waar ik dit kan vinden. Op het net kan ik niets vinden misschien dat ik op een verkeerde naam zoek.
Bedankt
Bart
Bart-d
uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
Hallo Zonnepaneeltje.
Ik weet het niet meer zeker maar ik schat een van de afgelopen 5 jaar.
Dit komt omdat ik nog al een verzamelaar ben en niet in staat ben afstand van mijn spullen te doen tot dat het echt stuk is of uit elkaar valt.
Is er een site waar je dit op terug kan kijken dan?
Gr Bart
Die modules ken ik wel, ik heb er 2 thuis liggen.
Conrad verkocht ze heel wat jaartjes geleden, ik heb ze toen uit de restposten catalogus besteld. Ze waren voordat ze in de opruiming gingen vrij duur.
Vanavond kijk ik wel even in m'n rommelbak voor het merk.
Bart-d
uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
Hey Bjokal,
Ja fijn als je dat wilt doen, ik hoop dat ze nog te krijgen zijn. Werken ze trouwens goed of is het minder dan dat ze zeggen.
Gr Bart
Zoef de Haas.
Hoe het werkt is niet belangrijk, als het maar werkt!
Je kan ook even googelen naar VAD, Voice Activated Device, die heb ik ook gehad op de zaak aan de telefoonlijn om afspraken enz. te kunnen controleren. Dikwijls en vooral als het druk was, dan was ik een gesprek van 5 minuten daarvoor weer vergeten en door 's avonds de tape af te spelen had ik een prima gelegenheid om alles op mijn gemak op te schrijven. Die ik had was van Bumifoon en of het nog bestaat dat weet ik niet. Het is meer dan 25 jaar geleden en het ding heeft ruim 20 jaar goed gewerkt. De werking was als volgt, bij een signaal ging hij aan en tijdens het gesprek bleef hij aan, bij een pause van 8 seconden ging hij uit, wachtstand, tot er weer een stem kwam. Ik neem aan dat je zoiets bedoelt.
Groetjes Hans.
Even in de rommelbak gekeken, die modules zijn gemaakt door het bedrijf Sensory inc.
De productnaam was VoiceDirect.
Conrad verkoopt hem niet meer, maar de documentatie is nog wel te vinden op het Conrad infocenter.
Je moet daar zoeken op conrad artikelnummer 188182.
Over hoe het werkte, volgens mij redelijk goed.
Bart-d
uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
Hoi Bjokal
bedank voor voor je info, ik ga direct kijken.
Ik denk wel dat we over het zelfde hebben.
Ps die printjes die je zelf hebt, verkoop je die niet?
Gr en bedankt Bart
Bart-d
uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
Ik heb nu een site gevonden waar een printje staat wat ik zoek.
http://images.google.nl/imgres?imgurl=http://i.cmpnet.com/chipcenter/c…
Is er iemand die hier ervaring mee heeft.
Praat deze print in het engels terug?
thx Bart