hallo ik zou graag van 2 cd speler een dubbele cd speler willen maken om in een mengpaneel te plaatsen heeft er iemand een idee hoe ik dit zou kunnen doen

Merci
elektonicusje

In een mengpaneel ? Uw vraag is nogal ongebruikenlijk en betreft voor het overgrote deel mechanica, wat strikt genomen buiten Co valt.

Een simpel dubbel 19" DJ spelertje is tegenwoordig bijna gratis, ik denk niet dat je daar tegenop kunt knutselen.

ja maar het is het elktronische deel die hapert
maar toch bedankt

Kleine tip: iets meer informatie zou absoluut geen kwaad kunnen. Misschien ook de reden waarom al je vorige topics hopeloos zijn.

Op 25 oktober 2009 09:39:29 schreef elektronicusje:
hallo ik zou graag van 2 cd speler een dubbele cd speler willen maken om in een mengpaneel te plaatsen

Welke 2 CD spelers moeten in welk mengpaneel?

ja maar het is het elktronische deel die hapert
maar toch bedankt

Nu is het opeens stuk?? Je wilt dus happerende CD spelers in een mengpaneel bouwen? TOP IDEE!

neen dus ik had 2 apparte cd spelers en heb die in 1 kast gebouwd als ik de ene probeer dan werkt die perfect maar de andere reageert niet dat is dus het probleem wie kan mij helpen de cd speler die niet werkt is een philips maar ik weet het type niet hij wil de cd nog nemen en terug uitwerpen maar hij wil hem niet lezen als ik hem in de andere cd speler plaats (zelfde merk en type) werkt hij wel heeft iemand een idee aan wat het zou kunnen liggen? HOPELIJK IS DIT GENOEG UITLEG

Wat als je de spelers omwisselt? Ik ga er nu van uit dat het CDROM drives zijn die je als audio speler (mis)bruikt.

Je zou misschien af en toe het gebruik van hoofdletters, punten en komma's kunnen overwegen.

Beginnen op een nieuwe regel of er een overslaan maakt een verhaal vaak ook veel duidelijker. Iets minder haast en het besef dat wij niks weten zolang [bjij[/b] het ons niet vertelt wil ook nog wel eens vruchten afwerpen.

Zo te horen heb je een defecte CD-speler. Misschien dat je nog iets kunt bereiken door de lens schoon te maken. Anders is het weg ermee en een nieuwe erin. Bij het uitbouwen kun je meteen zien wat voor type het is en of er iets vergelijkbaars nog te krijgen is.

Anders volg je de link van hierboven, heb je alles kant en klaar in een kast en nog met garantie ook. :-)

Op 25 oktober 2009 22:32:21 schreef elektronicusje:
HOPELIJK IS DIT GENOEG UITLEG

Misschien wordt het leesbaarder met wat hoofdletters en leestekens...

Totnutoe zijn al je topics hetzelfde: Onbegrijpelijk.

Op 25 oktober 2009 09:39:29 schreef elektronicusje:
...om in een mengpaneel te plaatsen...

Wat versta jij onder een mengpaneel?

Nu heb je het over 2 philips CD spelers in een kist waarvan er 1 niet werkt, en die wil je herstellen.
Wat heeft dat te maken met de topic titel "2 cd spelers in 1" ?

Het thema van dit topic is nu "hak op de tak"

Wij weten niet wat jij allemaal in je hoofd hebt zitten, tot zover ziet het eruit dat je een CD speler wilt herstellen maar ik twijfel er sterk aan of jou dat ook echt lukt.

Laat staan je goed te kunnen verwoorden op een forum.

1 probleem tegelijk...