hallo
ik heb 2 boxen staan van SHARP met 4 speakers(1 tweeter,1 midrange en 2 en 2 woofers( twinwoofers))
En ik heb nog 2 ovale speakers liggen van 400W ik zou deze allemaal willen inbouwen in 1 grote kist (muur)
5 vragen:
1 is dit mogelijk want de 2 ovale speakers zijn voor op de hoederplank van de auto en de andere zijn gewoon in een gesloten kist gemonteerd
2 ik heb nog een versterker liggen van 2x 120W ( 240w in totaal) mijn gedacht was om de 2 ovale aan te sluiten op de versterker als dit mogelijk is want de andere hebben in in de kist zelf een plaatje zitten met 2 spoelen en enkele condensators
3 een van de 4 ( twinwoofers samen geteld) werken maar de 4de is stuk is het mogelijk om de 2 boxen samen te voegen tot 1 en van 4 woofers 3 woofers te maken??
4 voor wat dienen de midrange en de tweeter eigenlijk wat veel hoor ik niet an ze
5 is het mogelijk om de stof( de rand die meegeeft bij harde bas of als je er op drukt) van kleur te veranderen ( van rood naar blauw) heb ik hier speciale verf voor nodig of is dit niet mogelijk
extra informatie:
boxen:
type:CP-7700 MK3 van SHARP
(3-way 4speaker system)
afmetingen:
lengte:100cm
breete:32cm
diepte:25cm
de midrange is:3.5 inch (9cm)
de tweeter is: 1 inch
de 2x2 woofers zijn: 8inch (20cm)
van het merk BUMPER PRO 1 300W
woofers:
zijn ovaal 9 inch op 6 inch ( 24cm op 16 cm)
400W
alvast bedankt grts navis
zijn er mensen die suggesties hebben voor afmetingen altijd welkom
en als er nog prachtige ideeën zijn schrijf ze gerust op
Op 29 november 2009 00:32:08 schreef navistech:
5 vragen:1 is dit mogelijk want de 2 ovale speakers zijn voor op de hoederplank van de auto en de andere zijn gewoon in een gesloten kist gemonteerd
Deze zou je een een eigen kleine gesloten behuizing kunnen zetten voor het mid/hoog
2 ik heb nog een versterker liggen van 2x 120W ( 240w in totaal) mijn gedacht was om de 2 ovale aan te sluiten op de versterker als dit mogelijk is want de andere hebben in in de kist zelf een plaatje zitten met 2 spoelen en enkele condensators
???
Dus de andere speakers ga je niet aansluiten omdat er een scheidingsfilter (zo heet dan) in zit? Ik begrijp werkelijk niet wat erin je omgaat, blijkbaar heb je geen idee hoe je het aan moet sluiten.
3 een van de 4 ( twinwoofers samen geteld) werken maar de 4de is stuk is het mogelijk om de 2 boxen samen te voegen tot 1 en van 4 woofers 3 woofers te maken??
Alles kan, maar of het nog een beetje klinkt is een andere vraag.
4 voor wat dienen de midrange en de tweeter eigenlijk wat veel hoor ik niet an ze
Of ze zijn stuk, of er is serieus iets mis met je oren.
5 is het mogelijk om de stof( de rand die meegeeft bij harde bas of als je er op drukt) van kleur te veranderen ( van rood naar blauw) heb ik hier speciale verf voor nodig of is dit niet mogelijk
Ik zou er niets opsmeren, straks hard het uit en is het niet meer soepel.
Graag alles in één topic houden
http://www.circuitsonline.net/forum/view/79328/2