Ik ben in het bezit van een PA versterker ( MILBANK TALISMAN II.
Deze is defect en moet dus gerepareerd .Wie kan me helpen aan documentatie en schema ??Het is een zelfregiserend apparaat en uitgerust met een aantal micr. ingangen . (in aparte 19 inch kaqst .
Het ziet er in Google niet razend ingewikkeld uit, gewoon een oude 100V PA bak.
Wat is het probleem ? Wat bedoeld u met zelfregiserend ?
Zeker geleverd door Hacousto uit Berkel?? Wat is er aan kapot?? Het moet volgens sommige leiden creme de la creme zijn, ik denk daar anders over. Hele kleine lichte eindtrap en vaak instabiele overschakeling van de diverse mic ingangen. Waar woon je, mail anders even wat gegevens. Schema is denk moeilijk.
Aart. Het is geen oude 100V bak,maar een apparaat wat nog steeds wordt gebruikt. ( alleen nu niet )Een zelf reg. versterker is er één die alles zelf doet,zoals bv akoestische zaken,vox ed.Het probleem is eigenlijk iet lastig,maar een goede documentatie is eigenlijk een must.
Inderdaag een bak van Hacousto.Ik ben er ook niet weg van,maar de keus is indertijd gemaakt door iemand en het moet wel weer goed werken.De problemen zijn minder groot dan ze lijken.De zekering voedings spanning ( 1,6 A ) sneuvelt.Deze spanning is bestemd voor het meng gedeelte.Bestaat uit een aantal kaarten zoals Micr. ingangen.rec. outt en inp.,akoestisch gebeuren ( filters ) ed.
Mijn vraag is komt dit vaker voor,is het een Milbank probleem enz.Dit te weten en wat de oorzaak is bespaart mij een hoop werk en tijd.Mijn email is: xxx
Mod-edit: Email in profiel openbaar maken, en http://www.circuitsonline.net/forum/faq#topickicks even lezen
[Bericht gewijzigd door Henry S. op (54%)]
@roel In je profiel staat je emailadres spamveilig.
Zet je het direct in een post, garanderen wij niets.
Zekering van het trage type??? Verder zal in de mic.trapjes wel een ic NE... zitten (exacte nummer even niet in mijn bol) Elco's goed wil ook nog wel eens problemen geven. Genoemde schakeling is nog wel eens instabiel, helaas 
Het probleem is opgelost.Oorzaak defecte NE 570 ???
Bedankt voor de tips en belangstelling gr. roel eding