Ik had zaterdag een feestje waarbij de JVC RX-ES versterker langdurig aan stond op ong. 75% volume schat ik, na een paar uur gaf het ding de geest.
Nu gaat hij wel aan maar slaat na ongeveer 10 seconden af zonder enig geluid. Ik las al iets over van alles en nog wat zoals trafo's, spoelen, eindtrappen en zekeringen vervangen. Ik heb er zelf niet veel verstand van. Kan iemand me helpen met antwoorden en of helpen met repareren?
Wellicht heeft iemand een idee waar ik hem het beste kan laten nakijken en repareren, ik woon in oost Nederland.
Elke hulp wordt zeer gewaardeerd. Alvast bedankt!
Grtsz,

Laurens

Als je zelf niet al te handig bent is dit niet te doen.
Lees maar eens de andere discussie die hier op CO staat.

Dank je Martijn, enig idee wie daar wel wat mee kan?
Mag een handige hobbyist zijn maar ook een bedrijf. Ik heb de receiver nu bij LEC in Hengelo liggen ter beoordeling/evt. reparatie.
Hoor het graag. Thanks!

Larry

Larry,

Wellicht iets voor jou: heb een adres in Ahaus. Die man repareert de RX ES1. je kunt daar ook een vervanger kopen, ik heb er ondertussen twee gekocht, voor 100 euro. Werken perfect.

Als je dit iets vindt, mail me dan even (mod-edit: Email in profiel openbaar maken)

Groeten Han

[Bericht gewijzigd door Henry S. op (0%)]

Heb je al wat van je reparatie gehoord?
Wij repareren ze ook wel maar we zitten helemaal in noord nederland.

Hallo Larry,

Nog de beste wensen!

Ik heb exact hetzelfde probleem met mijn JVC RX!

Hebben ze het voor je op kunnen lossen? Ik ben heel benieuwd naar de oplossing en of het qua kosten nog de moeite waard is.

Gr,
Floeperd