Rosmalen 2010

chuckie

Honourable Member

Gegroet waarde medeforumbewoners.

Op zaterdag 13 maart 2010 gooit de stichting BRAC weer de deuren van het autotron open voor electronicagekken/verzamelaars en aanverwant loslopend wild.

Natuurlijk willen we met de Co stand ook weer overduidelijk aanwezig zijn.
Vorig jaar hebben we een leuke opbrengst gehad en hopen ook dit jaar weer leuk te scoren.
Ook de gezelligheid en de verbreiding van CO bekendheid dienen weer hoog in het vaandel te staan.

De inschrijving en betaling zijn de deur al uit dus kunnen we weer gaan weken aan het randgebeuren.

Als er mensen zijn met ideeen en/of zinvolle reacties gelieve op dit topic te reageren, brandt maar los.

Ook wil ik mensen vragen te reageren die graag (of niet) materialen die te verkopen zijn op de stand willen doneren.
Ik zorg dat het gratis afgehaald wordt.
Je kunt het ook mee nemen op de dag zelf en dan op de stand afleveren.
Reacties hieromtrent kan men sturen naar mijn E-mail adres, staat in mijn profiel.

Mensen die graag een project in levende lijve willen showen zijn ook meer dan welkom te reageren.
Er is zoveel moois in het Show your projects topic voorbij gekomen, dat willen we graag laten zien op de stand.

Groeten Tom

Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde
chuckie

Honourable Member

Even een update.
Heb gisteren voor de beurs voor een prikkie een doos onderdelen mogen ontvangen uit Duitsland.
En de co beursteam mailinglist is weer in werking.
Fijn dat iedereen wederom graag bereidt is zich in te zetten voor het goede doel.

Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde

Ik denk dat m'n vrouwtje mee gaat, dus dan kun je me niet weer een bordje opspelden en aan de verkoop zetten he ;)

If you want to succeed, double your failure rate.
GJ_

Moderator

Wel.
We zorgen wel voor een extra bordje om je vriendinnetje op te spelden.

Henry S.

Moderator

En een bak met kettingen en kraaltjes.

Op 6 januari 2010 12:10:53 schreef chuckie:
Mensen die graag een project in levende lijve willen showen zijn ook meer dan welkom te reageren.
Er is zoveel moois in het Show your projects topic voorbij gekomen, dat willen we graag laten zien op de stand.

En graag met een beetje uitleg op een A5/A4.

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

Op 8 januari 2010 15:59:01 schreef Henry S.:
En een bak met kettingen en kraaltjes.

foute beurs denk je ook niet?
deze is daar waarschijnlijk iets beter voor geschikt:+
Als het weer het toelaat kom ik naar rosmalen en gaan men ouders naar den bosch:p

Ik ben er ook (weer)!
Mijn moeder gaat lekker winkelen, mijn vader zit net zoals de 2 voorgaande jaren weer met een auto boekje in de kantine, en ik huppel rond op de beurs:)

Theo Dooms: "gezonde nieuwsgierigheid is leerzaam. "
chuckie

Honourable Member

En weer een update.
Ik heb de bevestiging voor definitieve plaatstoewijzing mogen ontvangen.
Eind februari ontvang ik hier de bescheiden, zoals de locatie van de stand, standhouderbadges etc.

Martijn (MAH) heeft een wonderschoon epistel in elkaar gedraaid over hoe een ieder zijn gewenste bijdrage kan leveren.

Opzet rondom het show-your-projects op de CO-stand in rosmalen.

Zoals hier al aangekondigd zal er net als voorgaande jaren ook dit jaar weer een CO-stand op de beurs in Rosmalen aanwezig zijn. We hebben de beschikking over 3 tafels waarvan we in ieder geval 1 willen vullen met zelfgemaakte projecten. De voorgaande jaren bleef dit helaas behoorlijk beperkt en waren vrijwel alle deelnemende projecten afkomstig van medewerkers van de stand.

Dit jaar willen we graag meer zelfbouw projecten op de stand en daarbij is de medewerking van jullie vereist!
We willen op de stand graag een aantal van jullie projecten showen. Wanneer je nu meteen denk dat je een geschikt project hebt staan denk dan even of het aan het volgende voldoet:
1)het moet werken(onafhankelijk of we het daar aanzetten)
2)het moet (enigsinds) afgewerkt en toonbaar zijn
3) het moet van enig aansprekend onderwerp en niveau zijn(ruim genomen) en
4) een papier erbij met een korte uitleg wat het is/wat het doet.

Vorig jaar hadden de klokken de overhand, daaraan dus geen tekort, evenals mini-voedingen. De interesse van veel bezoekers is toch HF en het zou daarom mooi zijn als we in die richting zelfbouw in kunnen tonen(houd aub wel rekening met de wet).
Projecten met een mechanisch onderdeel zijn ook zeer welkom maar houd er wel rekening mee dat de stroomvoorziening beperkt is. Verder is het vrij om een project van meetapparatuur of anderszins iets waar je trots op bent ter beschikking te stellen, wij zullen dan een selectie maken.

Wanneer je dus een geschikt project hebt staan, waarmee je eeuwige roem wilt verwerven op de CO-stand kan je dat hier aangeven of per email aan Chuckie. Er is een mogelijkheid dat het bij je wordt opgehaald of dat je het zelf aan het begin van de dag komt brengen op de beurs.
LET OP: Het is wel gewenst dat je het zelf weer komt ophalen aan het einde van de dag, ook om dat natuurlijk te horen dat er veel mensen interesse hebben getoond voor je project.

Dank Martijn.

@Jochem
Vrouwelijk schoon in de verkoop werkt altijd!!
Marketinglaw nr.1.

Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde

Gaat er iemand een "time lapse" camera opstellen? :p
Als het moest lukken zou het wel leuk zijn moest de opbouw mee gefotografeerd worden.

Sine

Moderator

Op 10 januari 2010 19:15:25 schreef watchout3:
Gaat er iemand een "time lapse" camera opstellen? :p
Als het moest lukken zou het wel leuk zijn moest de opbouw mee gefotografeerd worden.

Dat was wel het plan ja :)

Ik zal mijn bouwsel neerzetten ( misschien zelfs twee, eentje op de zaal gericht ) en kif neemt ook het eea mee vermoed ik zo ;)

dat zou zo mooi zijn:)
1tje op de stand, en 1tje de zaal in?

Theo Dooms: "gezonde nieuwsgierigheid is leerzaam. "
klein is fijn

Moderator

Ik zat er sterk aan te denken om ergens rond rosmalen een bed te pikken zodat ik eindelijk eens kan helpen met de opbouw. En dan ook meteen de timelapser op de hal kan richten, zodat ik van opbouw tot afbraak kan lapsen.

(Kick), en ik ben er ook weer bij. :)

Nog geen leuke projecten om te tonen, alleen wat dingen die half af zijn of niet tot de doelgroep behoren.. :)

Resistance is futile (If < 1 Ohm)

@KIF: dat zou voor mijn ook een goed idee zijn. Van Groningen naar Rosmalen is nogal even rijden...

@Tom, mogelijk is het handig om dat stukje over projecten door een edit in je startpost te zetten. Dan valt het mogelijk wat meer op.

verder heb ik hier een kit getoond wat niet echt een gadget is maar wel potentieel kans maakt om op de stand te liggen. Uitleg staat verder in die post.

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough

Was ook weer van plan om te komen :). Meuk scoren :).

@RoelA, samen rijden? Mijn beurt deze keer.

Shiptronic

Overleden

Als alles het toelaat zal ik er ook weer zijn , net verhuist , dus weer zat tegen gekomen om evt. mee te nemen.
Natuurlijk bied ik ook mijn verkoop talent weer aan ;)

Op 8 januari 2010 15:39:08 schreef GJ_:
Wel.
We zorgen wel voor een extra bordje om je vriendinnetje op te spelden.

auw ?

is er een voorbeeld die we zelf kunnen printen , en evt onze eigen naam in kunnen plakken ? (wel met nieuw logo, ik heb geen idee van het formaat)

[Bericht gewijzigd door Shiptronic op vrijdag 15 januari 2010 17:56:50 (18%)

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.

Laat het even duidelijk zijn dat GJ_ degene is die m'n vriendingetje gaat overtuigen he... :)

If you want to succeed, double your failure rate.
Shiptronic

Overleden

Neem haar maar mee , dat overtuigen komt wel goed !

(tip eerst rond je doen, jij komt niet meer weg>:) )

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.
Resistance is futile (If < 1 Ohm)

al een tijdje zou ik graag ook eens op zo een CO meeting mij tonen, maar het volgende deed me alweer eens schrikken:

http://i300.photobucket.com/albums/nn36/keuninkske/afstandrosmalen.jpg

niet onoverkomelijk maar toch niet om vlug eens even binnen te springen, nu blijven hopen dat ik het nog steeds zo sterk zie zitten tegen 13 maart.

mss krijg ik wel mijn digitale multimeter voor de labvoeding af tegen 13 maart. Als dat het geval is maak ik voor er voor CO een 2e versie van en schenk ik hem voor verkoop.
Jammer dat ik nu nog wat vastzit met de asm routine voor het hd44780 display.

!overload! to much information in this signature!

Ik denk ook dat ik wel even kom kijken, weet het nog niet zeker ivm mijn werk. Lijkt me erg leuk om eens te kijken wie iedereen nou is :D

Als het mee zit heb ik tegen die tijd wel mijn RGB led licht met 4x20 character display klaar, zou dat misschien leuk zijn om te laten zien?

[Bericht gewijzigd door DiverAlpha op zaterdag 16 januari 2010 11:23:22 (34%)

Diep nadenken is een kwestie van de goede baan uitkiezen
Henry S.

Moderator

Op 16 januari 2010 10:26:46 schreef keuninkske:
al een tijdje zou ik graag ook eens op zo een CO meeting mij tonen, maar het volgende deed me alweer eens schrikken:

[afbeelding]

Troost je, ik ben nog wat langer onderweg.

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.
benleentje

Golden Member

Hier af te halen in schiedam
mWatt meter video
mWatt meter ??
Filter of verzwakker met BNC aansluitingen
TA70 low-pass filter met BNC aansluitingen
Kenwoodspeaker
Kenwood TR2400 portofoon compleet met basisstion.
Paco G-30 RF signaal generator
Lettergenerator voor video
23cm ATV ontvanger
HF zender/ ontvanger in blikken doos
HF scahekeling in blikken doos
Zetagi lineair zonder buis
speedy lineair zonder buis
Lafayette 3way cb tester
Zetagi dummy load
2Ghz power meter.

Mensen zijn soms net als een gelijkrichter, ze willen graag hun gelijk hebben.

Bedoel je dat je zelf niet komt maar wel je apparatuur op de stand wil laten zien?

Ik kom uit Rotterdam en ben best bereid om wat op te halen, ook mag je wel meerijden. Stuur maar een mailtje voor meer info. Ik ben van plan om samen met een maatje de hele dag te gaan.

Diep nadenken is een kwestie van de goede baan uitkiezen