Op conrad.Be zag ik bij de autoradio's een mooi model met een LCD monitor DVD-speler

Boss BV9975B Moniceiver (productnummer 372613 - 89 ) : http://www1.conrad.be/scripts/wgate/zcop_be3/~flN0YXRlPTM3MzYwMzkyMTQ=…

Maar nu wil ik weten of dit wel gaat in mijn Opel Astra. Mijn huidige radio is de originele Delco Electronics CDR500 (4x 20W). Ik heb 8 standaard Opel speakers, maar als ik hier lees dat het aantal Watts enz veel uitmaakt,zou ik jullie hulp willen vragen.

Ik wil desnoods overwegen andere speakers te plaatsen, maar het is niet de bedoeling dat het hele grapje €500 gaat kosten!

Alvast Bedankt

Tim

ten eerste plaatst even het artikel nummer of een productlink(staat bij de advertentie) wij hebben jou cookies niet.

waarschijnlijk gaat dit primma wilen. kwa vermogen hoef je je niet echt zorgen te maken. Die autoradio's laten tegenwoordig toch wel (bijna) alle speakers kraken als je ze te hard zet. Gewoon niet die volumeknop op max zetten dan moet het wel goed komen lijkt mij.

In de handleiding staat dat het vermogen bedraagt: "85 Watt over 4 kanalen", en tegelijk staat er dat de max. stroom 10 A bedraagt. Dat betekent dat dat vermogen is bepaald bij buitenaardse omstandigheden. Ga er maar vanuit dat het vermogen max 4x 10 Watt RMS zal zijn. Het monteren van deze radio is geen probleem, niet te hard zetten, als de speakers het zwaar krijgen dan krijg je dat snel te horen. Overigens staat er ook dat de S/N verhouding 70 dB is, is dat niet een beetje weinig ?

Op 10 februari 2010 01:16:34 schreef plankgas:
Overigens staat er ook dat de S/N verhouding 70 dB is, is dat niet een beetje weinig ?

Ik heb absoluut geen kennis van audio. Maar is deze waarde slecht? Het is niet zo dat ik een tuningcar heb.. Ik doe nogal veel kilometers en ik moet ook veel wachten in de wagen...

Is er dan een alternatief van een ander merk ofzo?

S/N betekent signal to noise.

Ik vroeg het me af, want ik weet er te weinig van. Het zijn specs die worden genoemd in het gedeelte DVD, slaat het op het beeld of het geluid ?? Een ander zal uitsluitsel moeten geven.