Ik heb onlangs een radio gekregen voor mn bavaria kratje, alleen heeft deze jammer genoeg geen mp3/aux ingang...

en volgens mij moet het wel mogelijk zijn om een aux ingang via de antenne te creëren dacht ik zo, correct me if i'm wrong;)

iemand ideeën of suggesties, laat het weten, want ik heb weinig zin om zoveel cd's te gaan branden:p

liefst zo goedkoop mogelijk, zoals altijd:)

je bedoelt zo iets
http://technology-guide.co.uk/images/FM-transmitter.jpg
je plugt mp3 speler in selecteerd band of kanaal of ferkwentie
(heb geen idee maar je moet iets selecteren)
en je steld de radio er op af.
fm transmitter

idd, zoiets dacht ik ookal aan, maar kan het niet veel simpeler?
dit is meer iets voor mensen die geen idee hebben van wat ze doen:p

ik heb het er best voor over om lekker de radio open te halen, of iets in die richting;)

Is openslopen simpeler dan de door geek geboden oplossing?
Hmmm, verklaar u nader.

[Bericht gewijzigd door McDuff op (12%)]

haha, nou aangezien ik er het liefst niks aan uitgeef, dacht ik eraan om msschn de radio open te maken, zodat daarbinnen misschien een directe aansluiting te maken is;)

ik weet ook wel dat zo'n dingetje 15 euries kost, maar Ultra low-cost is toch mn doel;)

Als je zelf audioingangen kan vinden dan wel.
Maar dat gaat niet echt via de antenne.

[Bericht gewijzigd door Henry S. op (31%)]

Die dingen verkopen ze soms voor €5 in de blokker :S
Als jij je wilt gaan bezig houden volledig uw radio open te gooien gaan uitmeten etc. en nog kans hebben dat je je mp3 of radio kapot maakt.
Jij toch liever dan ik :p
Want als je radio kapot is zal het je wss meer kosten :p

hmmzz, geef me eff n seintje als ze weer bij de blokker liggen:D want 5 euro is niks nee,
Aangezien het blijkbaar n goed merk radio is (VDO Dayton) risceer ik het toch maar niet om hem open te halenxD

Verder heb ik ook niet zoveel ervaring met de fm transmitters, aangezien ik de antenne er feitelijk omheem kan wikkelen, zou het opzich wel moeten werken met elke transmitter neem ik aan?

Anders pak ik wel n ander forum hier erbij, hoe ik evt het zendbereik kan vergroten?

jaa opzich wel, ik ben nu 16, en gaa later de theatertechniek in,
Ben ondertussen al 5 jaar bezig met allerlij kleine schematjes te maken en uit te voeren, in licht en geluid.
Dusja, wat weet ik van hf, denk bestwel veel:p?

Licht en geluid, dat is geen HF.

haha, ik met me wakkere kop, dacht dat er HiFi stondxD
Neej, met hf heb ik nog niks gedaan. Maar hoezo dan?

Dan wordt het vergroten van het zendbereik niks.

Maar dat is ook helemaal niet nodig, toch? Hij wil juist met zijn mp3 zo dicht mogelijk bij de antenne begreep ik.

Ik reageerde op

Op 20 februari 2010 02:29:33 schreef Dboy:
Anders pak ik wel n ander forum hier erbij, hoe ik evt het zendbereik kan vergroten?

Antenne ergens omheen wikkelen (radio of antennekabel) gaat ook niet veel uithalen wegens de afscherming.