hallo allemaal

ik heb al een paar jaar een alan 95 plus 27 Mc Porto.
een jaar jeleden is ( dat denk ik teminste ) mijn eind tor kapotgegaan, ik kan namelijk nog wel luisteren maar ik kan niet meer zenden, nu wil ik dus die tor vervangen, maar welke moet ik hebben? ik heb hem open gemaakt en dan zie ik 2 grote torren zitten en nog zoon groot ding met ongeveer 10 pootjes ( die zie je ook wel eens in versterkers) op de torren staan geen type nr alleen maar fabrieks nr namelijk KC 2078 5L en een K A12( dat laatste nr is niet goed te lezen dus kan mogenlijk anders zijn)

wie o wie kan mij helpen????
ik zou je/U daar heel dankbaar voor zijn

dan nog een klein ding, er zitten nu 40 kanalen op maar ik wil 400 dan moetje ergens tussen 2 puntjes een draadbrug leggen wie weet een site waar dat duidelijk is aangegeven met een foto? alvast bedankt voor jullie hulp.

met vriendelijk groet
Daniel

Heb het schema wel voor je. Ook de datasheets van de eindtransistor en de drivertransistor.
Intresse?

[Bericht gewijzigd door Hugo Welther op ]

Op do 25-04-2002 16:54:23 schreef Hugo Welther:
Heb het schema wel voor je. Ook de datasheets van de eindtransistor en de drivertransistor.
Intresse?

ja dat zou ik heel fijn vinden dan kan ik mijn porto na een half jaar weer gebruiken :P
en denk je dat de stuur tor ook kapot is?
je mag het wel mailen naar mmmmmmmmmm29@hotmail.com (10m's)
ik hoop dat ik er dan uit kom als ik het schema heb, en anders kan je me vals wel weer helpen :P alvast bedankt ik zie de schema's met spaning tegemoed

met vriendelijk groet
daniel

Je mailadres klopt niet. krijg alles onbestelbaar retour.

Op vr 26-04-2002 19:59:38 schreef Hugo Welther:
Je mailadres klopt niet. krijg alles onbestelbaar retour.

hoi hugo ik stuur je nu ff een mailtje, dus dan kan je die replay en,
ik hoop dat het nu wel lukt

met vriendelijk groet
daniel

Niet dus, krijg alle mail retour.
Kijk even op deze link. Hier komt ie vandaan:

http://krasnodar.online.ru/hamradio/sch_eng.html