free_electron
Silicon Member
Professioneel ElectronenTemmer - siliconvalleygarage.com - De voltooid verleden tijd van 'halfgeleider' is 'zand' ... US 8,032,693 / US 7,714,746 / US 7,355,303 / US 7,098,557 / US 6,762,632 / EP 1804159 - Real programmers write Hex into ROM
fred101
Golden Member
www.pa4tim.nl, www.schneiderelectronicsrepair.nl, Reparatie van meet- en calibratie apparatuur en maritieme en industriele PCBs
Er moet een adres in Duitsland zijn. Dat was laatst op de VNA reflector. Kurt of Eric heeft daar een set gekocht. Zijn T-check is nog beter dan de mijne en verbeterde behoorlijk toen hij met een commerciele set aan de gang ging.
Ik heb tot nu toe best goede resultaten met mijn zelfgemaakte calibratie set maar ik wil eigenlijk ook een commerciële set (short, load, through en open of zo'n sliding- of line-load
) maar ik moet het in verband met mijn testset als BNC hebben. Ik heb ook nog niets kunnen vinden. Je ziet genoeg op internet maar je zit met transport en betrouwbaarheid. Als er echt parameters vermeld staan is zo'n setje zo 1000 dollar, zijn ze een beetje leuk geprijsd dan staat er vaak niets bij en kan het bv ook voor audio of ethernet zijn bedoeld.