mp3 speler met als geheugen een pendrive

Heey,
binnen een niet al te lange tijd moet ik een project gaan doen op school. Dit moet een zelfverzonnen project gaan worden. Nu zat ik gewoon eens te denken wat de mogelijkheden zouden zijn van een mp3 speler te maken van een pendrive. Weet iemand waar ik op internet meer informatie kan vinden, of heeft iemand al eens een soortgelijk project gedaan?
grts

DJGP

Dit is niet zo spannen, je kunt de meeste mp3 projecten gebruiken om te 'jatten' hoe het decodere netc wordt gedaan, daarnaast zul je het mass storage device protocol moeten implementeren in je uC en dan kun je je pendrive uitlezen. Vanaf dat moment ben je feitenlijk klaar... dit is dan de zeer kort door de bocht uitleg.

Wat jij wilt maken is gewoon zo te koop.
Ik heb er 1tje, en relatief simpele 128 MB, geheugen, ook gewoon te gebruiken als pendrive maar als je een koptelefoontje erin steekt werkt ie als mp3 speler.

ik zal strx ff plaatjes posten.

Jochem

Hij moet het als project doen voor school... daar hoort kopen niet bij

snap ik, maar het kwam over alsof hij niet wist dat zoiets bestond.

Ovrigens, een stand alone ding, waar je een of meerdere pendrives in kunt prikken, klinkt helemaal niet gek.

Er is ooit eens een topic geweest over iemand die een mp3 speler had gemaakt, standalone. met een display dat naar buiten draaide. Ik zal eens kijken of ik de links naar die website nog heb.