Bosch Koel/Vries Comby koelt niet, vriest wel

Ik heb een inbouw Bosch koel/vries combi waarvan het vries gedeelte wel werkt (temp gemeten is ongeveer -25 C) maar het koelgedeelte niet.
Het zijn 2 aparte deuren en de koelkast heeft een electronische thermostaat.
De temperatuur instelling werkt via een drukknop en een ledje knippert continu terwijl wanneer de temperatuur is bereikt deze constant brandt.
De compressor draait continu en schakelt voorzover ik kan waarnemen niet af. Je hoort ook een soort van gorgelend geluid.
Weet iemand wat de oorzaak zoui kunnen zijn dat het koelgedeelte niet koud wordt?
Is de electronische thermostaat defect, maar draait de compressor in dat geval dan ook continu?

er zit acherin de koelkast 2 kleppen , 1 voor de vriezer en 1 voor de koelkast . de koelkastklep zit vast wrs. even een tikje met een schroevendraaier handvat kan het probleem verhelpen . de kleppen zitten langs de motor .

Bedankt voor je reactie.
Ik heb de koelkast eruit gehaald en het advies uitgeprobeerd maar heb niet het idee dat het heeft geholpen.
Aan de compressor zitten 2 aansluitingen waarvan er 1 warm is en de andere koud. Moeten ze beide koud of juist warm zijn?
Is dat de plek waar je even een tikje moet geven?
Kan het koel gedeelte soms lek zijn en van het vries gedeelte niet (geen idee of dat 2 aparte circuits zijn)?

als je maar 1 motor hebt en maar 1 thermostaat ( draaiknop ? ) dan heb je een gewone combikoeler die de beide systemen in serie heeft staan . werkt de vriezer wel en slaat niet meer af dan kan de vernauwing in de verdamper van de koelkast stuk zijn waardoor het vloeibare gas niet overgaat in gas en dus niet meer koelt in dat deel . is er nog een plek ( meestal in de hoek linksboven ) waar de acherwand nog koud wordt en condens aantrekt ? die plek hoort normaal zo groot als een a3 te zijn , is die plek nog maar bijv 10x20 cm dan is de verhouding niet goed meer en zal de koelkast te warm zijn. er is niks te doen aan het koelsysteem zelf , alleen een klepje wat niet werk kan in dit geval anders een losse koelkast erbij pakken .

heb je de combi al eens uitgezet en weer aan na een half uur ?