Op 29 februari 2012 16:54:20 schreef pros:
[...]
Dat lijkt me geen goed idee. Tenzij het om kunststof-boutjes gaat...
Dat had ik al gedacht. Dan zal dat nog met een handzaagje moeten, of misschien met de dremel.
Dit topic is gesloten
Op 29 februari 2012 16:54:20 schreef pros:
[...]
Dat lijkt me geen goed idee. Tenzij het om kunststof-boutjes gaat...
Dat had ik al gedacht. Dan zal dat nog met een handzaagje moeten, of misschien met de dremel.
Hoe dik gaat het om? Tot M4 kun je nog wel knippen.
Op 1 maart 2012 09:21:14 schreef Jochem:
Hoe dik gaat het om? Tot M4 kun je nog wel knippen.
Ik ben nooit geen liefhebber geweest van boutjes/draadeindjes knippen, tenzij je er een speciale tang voor gebruikt.
Voor thuis: Moertje erop, in de bankschroef en op lengte zagen
Doordat er een moertje op zit, kun je de draad makkelijk ganbaar maken door het simpelweg weer eraf te draaien.
Tuurlijk, altijd een moertje, maar met knippen bedoelde ik de daarvoor bestemde gaatjes in zo'n amp-tangetje wat iedereen toch wel heeft liggen(?)
tenzij je er een speciale tang voor gebruikt.
Dit soort speciale tangen bedoel ik ook, alleen de meeste, van dit soort tangen houden het na een paar boutjes wel voor gezien.
Je moet echt wel een degelijke tang hebben.
nu in de hubo(be)
acuboormachine van skil de 1002 AT 14.4 volt.
Heb er net eentje gaan hallen want ze staan in promotie.
De normale prijs is 119 euro en nu staan ze aan 48.95eur in koffer en 2 e baterij + gratis set van 12 toebehoren.
Lijkt me een handig iets doordat hij vooral niet groot en ook niet zwaar is.
Dat was maar even ter info.
Mvg Danny
Ik weet niet of het wat is maar Conrad heeft een USB-serieël adapter. In de dag aanbieding voor 6.99 euro.
Op 29 februari 2012 16:54:39 schreef Tidak Ada:
Ik had dit in de specs die je linkte gezien :
[...] Maar er staan meer typo's in die specificatie, zoals dubbele specs.
Ik heb er uit begrepen dat het om de totale dikte gaat, want voor de laminaatfolie geven ze max. 125µm op en 0,6mm is toch echt 600µm
Dubbelzijdig gaat er heel makkelijk doorheen, zonder moeite.
@Pros, jochem, kareltje bedankt voor het reageren over het proxxon machinejte heb het besteld. Vooral om frontplaten te maken. De DS460 is te zwaar om uit men kamer naar het tuinhuis e.d. te verplaatsen.
@nulzeventig, Bedankt voor de links, ik heb bij voelkner besteld, daar was het €35 goedkoper. Lekker 50 zaagjes besteld.
Ik kreeg net een mailtje van B-electronix.com
Tot en met 8 maart 10% korting bij aankoop vanaf 25 euro.
Code: 10OFF
Edit: http:// vergeten in de link daarom deed ie moeilijk
[Bericht gewijzigd door Stekke_stim op maandag 5 maart 2012 17:16:16 (16%)
@Stekke: om de 1 of andere reden doet je link ambetant: http://www.b-electronix.com/nl/
6 Coilcraft inductor kits op eBay voor $50
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=230756961872#ht…
Ik heb een paar van die kits en zijn onontbeerlijk als je aan UHF doet.
Voor gevestigde COers wil ik wel helpen met de shipping naar EU door routing agent te spelen hier.
Conrad heeft weer een "aanbieding". Dat wil zeggen: minimumorderbedrag is €40, dus zelden interessant. (Ik bestel er af en toe wel, maar vrijwel nooit voor €40). Anyway, bij besteding van €40 een gratis "werklamp" met 24 LED's cadeau. incl batterijen, en een magneetje. Niet in combinatie met andere (wellicht interessanter) acties. code: 046150-NB
(Ze mailen me dat ondanks dat ik ben uitgeschreven voor hun nieuwsbrieven, als ze die code zo graag willen verspreiden wil ik best helpen)
Let wel, verwacht er niet te veel van. Waarschijnlijk kun je beter zo'n €5-korting-coupon gebruiken. (die je trouwens door een bug in hun systeem meerdere malen kunt toevoegen, zelfs tot een negatief totaalbedrag aan toe. Al zal dat door een menselijk medewerker wel worden tegengehouden, maar het kan. Computers zijn dom.)
[Bericht gewijzigd door Lucky Luke op vrijdag 9 maart 2012 22:52:46 (16%)
Ik las net in de Conrad-mail een kastje dat je USB-apparaat kan voeden vanuit je fietsdynamo. Dit wordt nogal eens gevraagd op het forum, en nu is hij ook nog in de aanbieding: http://www2.conrad.nl/goto.php?artikel=860270
@Lucky: dat truukje werkt helaas niet, als je inlogt zegt 'ie dat je naar het minimale bestelbedrag moet kijken als je meer van 1 coupon hebt. waarschijnlijk kan je per minimum bestelbedrag (bijv. per 50 euro) die code invoeren. dan is het wel logisch.
Waarschijnlijk vist een mens het er sowiso verder in het proces wel uit, maar ik had met 1 van die €5 kortingscoupons dat ik 'm kon toevoegen tot een totaalbedrag van 0 of kleiner... Overigens geen bestelling geplaatst op die manier (had wat spul nodig en moest wel op tijd aankomen, dus dan is "grappig doen" minder handig)
Even gekeken: kan inderdaad niet meer. Krijg die couponcode niet meer toegevoegd aan winkelwagen.
Kon voorheen wel in het bestelproces, maar ging niet werken op het moment dat je echt op bestellen drukte.
Tot en met 29 maart 10% korting op alles bij Conrad.
En dat is met deze code: 020479-NB
Op 24 maart 2012 20:33:52 schreef dino7:
Op 24 maart 2012 20:33:52 schreef dino7:
minimum aankoop schijf zoals gewoonlijk 40,-
3. Niet in combinatie met andere acties
Nadeel is wel dat de grote C standaard een paar % duurder is. Alleen voor specifieke conrad onderdelen de moeite.
Mooie opvolging wel.
Mod-edit: Geen CO post waardig
[Bericht gewijzigd door Henry S. op dinsdag 27 maart 2012 19:54:15 (86%)
Dit topic is gesloten