20 meter audio kabel??

beste lui,

ik moet een audio signaal (line) 20 meter transporteren en [je raad het al] het mag niet veel kosten. standaart "dropveter"-kabel gaat niet volstaan denk ik zo, maar MIC. kabel denk ik dat veel betere resultaten zal bieden of noit.

Ik heb etzelfde probleem :( gebruik oude netwerk kabel..
werkt dus niet..

Als ik et signaal net voor de versterk aftak met deze kabel, dan valt het signaal al in elkaar.. best raar aangezien de andere kant van de kabel nog nergens op was aangesloten. Hoe kan dit? Er loopt immers geen stroom ofzo door de kabel..

PaWoN

CoaX/netwerk kabel heb je meteen vaak de verkeeetrde inpedantie, dat gat niet werken dat is logisch, maar 20 meter dropveter kabel ook niet

maar weltrusten ik hoor het morgen wel

't universele voorversterker kitje van velleman en dropveterkabel met aluminiumfolie er omheen! alufolie schermt heel goed af hoor

Ik neem op kleine schaal reparaties van buizen-elektronica aan voor een heel aardig uurtarief. Interesse? Mail me!

soms kun je gewoon niet voor een dubbeltje op de eerste rij zitten...

goed resultaat kost nou eenmaal geld... daar kunnen we kort over zijn.

IF you can't convince them, then confuse them!

Maar wat raden jullie aan mbt tot de kabel, mat is redelijke kwaliteit voor een redelijke prijs

Hoezo verkeerde impedantie met coax? De golflengten van audio signalen zijn dusdanig klein dat je hiermee niets te maken hebt.

No pain no gain

makkelijkste is denk ik een klein versterktje te bouwen en dan door dat lange snoer te sturen.. dat ben ik zelf van plan iig

PaWoN