Tinus016
www.tinuselectronics.nl Because DIY Electronics Matters!!!!
Ik wens iedereen van co een prettige kerstdagen! En mensen, denk eraan, voorzichtig met vuurwerk! Solderen is denk ik een stuk lastiger met maar 1 hand.
Emiel, vanuit het, helemaal niet zo heel witte, noorden.
ON3TG
!!!DaS rAdIo PiRaT!!!
Hallo Co'ers,
Ow kwas blijkbaar dit jaar niet de eerste 
Bij deze: De beste wensen voor een spetterend gloednieuw Hoogfrequent jaar. Laat deze maar goe stralen zou ik zeggen....
Maak ook leuke projecten waar er ook veel componenten meesneuvelen.. HIHIHI
Veel feestplezier.
ON3TG 73, Tom
[Bericht gewijzigd door ON3TG op (40%)]
electrical storm
"Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." - Albert Einstein
Iedereen fijne feestdagen toegewenst en geen vingers verliezen met oud & nieuw, want dat soldeert zo verdomde lastig 
Tidak Ada
Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie.
MAH
Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough
vanzwam
Ik heb geen schrik iets nieuw te beginnen omdat de Ark is gebouwd door amateurs, de Titanic door professionals
big bang
Niets is zo eerlijk verdeeld als verstand: iedereen denkt er genoeg van te bezitten
Véééél feestplezier, prettige feestdagen en een mooi 2011!
May the force be with you!
- - big bang - -
Technojunk
Printje geëtst hebben? mail me! | Even the invisible must be perfect | Ook een Meetsnoeren ophangrekje
fred101
Golden Member
www.pa4tim.nl, www.schneiderelectronicsrepair.nl, Reparatie van meet- en calibratie apparatuur en maritieme en industriele PCBs
thawebman
als je maar genoeg kracht zet gaat alles stuk http://www.thortech.nl/
Geo Bruce
Sorry Voor de schrijf fouten maar ik heb dysorthografie
LUCB
De zon is de mooiste krachtbron die er is lb
Ik wil jullie ook allen een fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar wensen,en allen die mij verdergeholpen hebben met goede raad bedanken,laat CO een bron blijven waar we allen elkaar kunnen helpen
mvg Luc